Problemer med ny blækpatron i Apollo print~
Fra : PerMand

Dato : 04-03-03 23:19

Hej Gruppe !

Jeg har en bekendt der sider i den anden ende af landet med en Apollo
P1200 printer, som hun lige har skiftet blækpatron i. Problemet er
bare at der ikke kommer noget som helst frem på papiret når hun
printer. Manualen er selvfølgeligt smidt væk, og da hun bor lidt langt
væk fra undertegnede, har jeg lidt svært ved lige at kigge ind og
prøve at løse problemet. Er der nogle der lige ved hvad man lige skal
være opmærksom på, når man skifter blækpatron i sådan en fætter ??
Skal eventuelt selv gøre printeren opmærsom på, at man har sat en ny
patron i ??

På forhånd Tak

Per