HD upgrade ???
Fra : Søgaard

Dato : 04-03-03 21:47

I min antikke (dec.98) PC skal der en større HD i.

Jeg har et Asus P2B bundkort med en PII 350 mhz og 512 MB ram.

Kan jeg uden videre problemer montere sådan en fætter som denne her i min
maskine ????

http://www.pcfocus.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=1333

Fra : lu_do

Dato : 05-03-03 00:05

Søgaard wrote:
"Søgaard" <soegaard@surfpost.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg har et Asus P2B bundkort med en PII 350 mhz og 512 MB ram.
>
> Kan jeg uden videre problemer montere sådan en fætter som denne her i min

Hej Søgaard,

Ja det kan du godt ......men (der er altid et men!)

2 ting !

1) Du skal alt afhængig af din bios version måske opdatere denne - dette er
imidlertid ikke svært!
-> se her: http://www.asus.com/support/download/item.aspx?ModelName=P2B

2) Nogen speciel grund til dit HDD valg ? prøv at kigge dig lidt omkring på:
http://www.edbpriser.dk/hardware/harddiske.asp ... du kan måske finde et
bedre tilbud her ?

Mvh

/Ludo