Printer sværter papiret til...
Fra : Thomas W. Madsen

Dato : 04-03-03 10:17

Jeg har en Canon LBP-4 Plus som sværter papiret til når jeg skriver ud. Er
der noget at gøre? Udskifte toneren eller rengøre noget i maskinen?

MVH

Thomas

Fra : MJ

Dato : 04-03-03 10:26

Thomas W. Madsen wrote:
> Jeg har en Canon LBP-4 Plus som sværter papiret til når jeg skriver
> ud. Er der noget at gøre? Udskifte toneren eller rengøre noget i
> maskinen?

Jeg har haft en Brother som lagde en "grå film" over alle udskrifter.

En ny toner hjalp på problemet.

--
MJ

Fra : John Krogh

Dato : 06-03-03 08:25

Det kommer lidt an på hvordan den sværter til,

Er det over hele papiret kan det være toneren, Der sidder også en
rulle inde i maskinen der måske skal skiftes ud.

Klatter den på papiret, så er det toneren der er "utæt"

Fra : Thomas W. Madsen

Dato : 06-03-03 15:31

"John Krogh" <ccc83093@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Det kommer lidt an på hvordan den sværter til,
>
> Er det over hele papiret kan det være toneren, Der sidder også en
> rulle inde i maskinen der måske skal skiftes ud.

Det er hele balladen den sværter til.. jeg forsøger med en ny toner i første
omgag..

/Thomas