Kan ram blandes ??
Fra : jakob

Dato : 03-03-03 21:25

Jeg har i min maskine der er baseret på et innoboard bd-7300D bundkort
256 mb ddr2100 ram. Hvis jeg udvider med ekstra 256 mb skal det så også
være ddr2100 eller er det ligemeget ??

Jakob

Fra : jakob

Dato : 03-03-03 21:33

In article <MPG.18cdd8843587cb1b98974c@news.get2net.dk>, ingen@spam.dk
says...
> Jeg har i min maskine der er baseret på et innoboard bd-7300D bundkort
> 256 mb ddr2100 ram. Hvis jeg udvider med ekstra 256 mb skal det så også
> være ddr2100 eller er det ligemeget ??

Og hvad skal det være for et mærke, jeg har daneelec i nu ?

Derudover vil jeg gerne have en forklaring på hvad det med 1-3 parts
betyder

Hygge

Jakob

Fra : thomas

Dato : 03-03-03 22:13

"jakob" <ingen@spam.dk> wrote in message
> In article <MPG.18cdd8843587cb1b98974c@news.get2net.dk>, ingen@spam.dk
> says...
> Derudover vil jeg gerne have en forklaring på hvad det med 1-3 parts
> betyder

såvidt jeg lige husker:

1. parts = samme firma har lavet hele moletjavsen.
2. parts = to firmaer har lavet ram'en og en af disse har samlet det.
3. parts = ram delene er lavet af to firmaer, og samlet af et tredje firma.

1. parts ram er mere stabilt. (ihvertfald efter min beskedne erfaring).

mvh
Thomas

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-03-03 14:17

In dk.edb.hardware, thomas <frank_jensen_98@yahoo.dk> says...
> 1. parts ram er mere stabilt. (ihvertfald efter min beskedne erfaring).

Nej, det er skam et rent tilfælde, det du har oplevet.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 03-03-03 21:43

In dk.edb.hardware, jakob <ingen@spam.dk> says...
> Jeg har i min maskine der er baseret på et innoboard bd-7300D bundkort
> 256 mb ddr2100 ram. Hvis jeg udvider med ekstra 256 mb skal det så også
> være ddr2100 eller er det ligemeget ??

Det _skal_ være DDR, men ellers har du frit spil

Fra : jakob

Dato : 04-03-03 15:46

> Det _skal_ være DDR, men ellers har du frit spil

Er der nogen hastighedsmæssig fordel i at vælge noget andet end ddr2100
?? Vel og mærke en forskel der kan mærkes

Hygge

Jakob

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 04-03-03 17:46

In dk.edb.hardware, jakob <ingen@spam.dk> says...
> Er der nogen hastighedsmæssig fordel i at vælge noget andet end ddr2100
> ?? Vel og mærke en forskel der kan mærkes

Det bliver aldrig hurtigere end det langsomste...

Fra : jakob

Dato : 05-03-03 08:36

In article <MPG.18cef6c88c0539a4989d32@news.tele.dk>, ms2mogens@ingen
says...
> In dk.edb.hardware, jakob <ingen@spam.dk> says...
>
> Det bliver aldrig hurtigere end det langsomste...

OK tak for hjælpen

MVH

Jakob