Hvor i Danmark kan man købe PC-150 (+) SDR~
Fra : dk_sz

Dato : 01-03-03 21:12

Eller evt. noget der er MEGET gode erfaringer med at OC til 150.

Det ville være rart hvis man kunne købe følgende i Danmark:
SDRAM: 2x128@150(+) eller 1x256@150(+).

Nogen foreslag?

mvh
Thomas

Fra : JAM

Dato : 01-03-03 23:09

dk_sz wrote:
> Eller evt. noget der er MEGET gode erfaringer med at OC til 150.
>
> Det ville være rart hvis man kunne købe følgende i Danmark:
> SDRAM: 2x128@150(+) eller 1x256@150(+).

Mine Apacer PC133 moduler (128 og 256) snurrer fint 150 Mhz cas2, men om det
gælder for alle Apacer moduler skal jeg ikke kunne sige.

Mvh
Jakob

Fra : dk_sz

Dato : 02-03-03 13:04

> Mine Apacer PC133 moduler (128 og 256) snurrer fint 150 Mhz cas2, men om
det
> gælder for alle Apacer moduler skal jeg ikke kunne sige.

Tak, jeg tror jeg køber Apacer så!
Hvis der er andre der kender et andet mærke (så jeg kan helgardere mig, jeg
skal nemlig også købe ram til en anden computer, men hvor PC-150 ikke er
påkrævet) - så sig endelig til!

mvh.
Thomas