lydudgang fordeler hvad skal jeg lede efte~
Fra : danni plougmann

Dato : 28-02-03 15:55

jeg er på udkig efter en lydudgangs fordeler
jeg er såååå!! træt af at skal ned under skrivebordet og om bag ved
computeren for at skifte stik.

jeg tænker bare på en lille æske hvor man kan sætte anlægget, høretelefoner,
pchøjtaleren til
også fra dimsen i computeren.

/mvh danni plougmann

Fra : Seth

Dato : 28-02-03 16:42

"danni plougmann" <danni.plougmann@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> computeren for at skifte stik.
>
> jeg tænker bare på en lille æske hvor man kan sætte anlægget,

Dette er hvad du har brug for...

http://makeashorterlink.com/?U30B122A3

Har en selv og det er for dejligt at slippe for at skifte hele tiden...

Mvh

Bo

Fra : Leony

Dato : 28-02-03 16:44

"danni plougmann" <danni.plougmann@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> jeg er på udkig efter en lydudgangs fordeler
> jeg er såååå!! træt af at skal ned under skrivebordet og om bag ved
> computeren for at skifte stik.

Træk en forlængerledning som du ligger et sted hvor den er let
tilgængelig. Løsningen er selvfølgelig ikke brugbar hvis du skifter stik
flere gange i timen.

> jeg tænker bare på en lille æske hvor man kan sætte anlægget,
> høretelefoner, pchøjtaleren til
> også fra dimsen i computeren.

Du akn købe minijack splittere i de fleste radio/tv butikker (Fona,
Merlin osv), som splitter udgangen i 2. Hvis du tager et par stykker så
er der stik nok til alt dit isenkram.Jeg ved dog ikke om udgangen vil
trække det (har selv kørt med 2 forskellige sæt højttalere uden problem
via sådan et stik).

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Claus Tersgov

Dato : 28-02-03 19:01

> [...]

> jeg tænker bare på en lille æske hvor man kan sætte anlægget, høretelefoner,
> pchøjtaleren til også fra dimsen i computeren.

Jeg har sendt dig en mail direkte...

Claus
--
**** ** SMART Mini krydsfelt til lydkortmanden ********