Driver til en Raid Controller
Fra : Mick

Dato : 27-02-03 21:53

Hej

Jeg har prøvet at finde en driver til min

Raid Kontroller PCI Key Visi0on KWE 571 til Windows 98

er der en som ved hvor jeg kan downloade den

mvh
Mick

Fra : IJ

Dato : 27-02-03 22:12

> [...]
>
> Jeg har prøvet at finde en driver til min
>
> Raid Kontroller PCI Key Visi0on KWE 571 til Windows 98
>
> er der en som ved hvor jeg kan downloade den

Der er noget, der ligner her: http://www.kouwell.com.tw/download2.htm

IJ

Fra : Mick

Dato : 27-02-03 22:17

God ide men nej ...

har kun til PCI Key Visi0on KW 571 til Windows 98

ikke til

PCI Key Visi0on KWE 571 til Windows 98 " med KWE"

mvh
Mick

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 27-02-03 23:12

Mick wrote:
> PCI Key Visi0on KWE 571 til Windows 98 " med KWE"

Står der "CMD PCI-0648" på en chip på kortet?

Så er driveren her:
<http://uk.on-line.net.nz/cgi-bin/download.dll?a=308>

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 06-03-03 08:59

Mikael Nørrelund Andersen wrote:
> Står der "CMD PCI-0648" på en chip på kortet?
>
> Så er driveren her:
> http://uk.on-line.net.nz/cgi-bin/download.dll?a=308

[Et lille råb om høflighed]
Hmm, jeg bliver mere og mere irriteret over at folk
ikke melder tilbage om svarene har hjulpet dem.
Det er da også lidt utaknemmeligt, når man nu har
brugt tid på at hjælpe.