hvor kan jeg kan læse om Interrupt for nr~
Fra : Jørgen P

Dato : 27-02-03 18:59

Jeg har fået et spørgsmål

Hvad gør/er Interrupt 13,21 og 23

hvor kan jeg kan læse om Interrupt for nr.13,21 og 23

Fra : Jens Petersen

Dato : 27-02-03 20:01

On Thu, 27 Feb 2003 18:59:06 +0100, "Jørgen P"
<e-lerts@poulsen.tdcadsl.dk> wrote:

>Jeg har fået et spørgsmål
>
>Hvad gør/er Interrupt 13,21 og 23

Du må fortælle lidt mere om hardwaren, er det PC, MAC eller hvad?

>hvor kan jeg kan læse om Interrupt for nr.13,21 og 23

Søg med Google.

--
Jens

Can you find the mispelled word in hear?

Fra : Jørgen P

Dato : 27-02-03 20:40

> Du må fortælle lidt mere om hardwaren, er det PC, MAC eller hvad?

> Jens

Jeg tror det er PC

Fra : Jens Petersen

Dato : 27-02-03 21:27

On Thu, 27 Feb 2003 20:39:45 +0100, "Jørgen P"

>Jeg tror det er PC

Hmmm... lad os lige starte HELT forfra.

Hvad er problemet? En fejlmeddelelse, problemer med et program,
installation af Windows eller hvad?

Her er en liste med alle interrupts i en pc, men det får man intet ud
af uden en fejlbeskrivelse.

http://www.ctyme.com/intr/int.htm

--
Jens

I'll respect the rights of animals when animals respect mine.