strømforsyning
Fra : holyfather

Dato : 27-02-03 18:09

Hvordan er det man checker om en strømforsyning virker, uden at koble
den til motherboardet. Er det noget med en tang ind i et par ben eller
sådan noget?

Fra : Thomas Hansen

Dato : 28-02-03 00:03

On Thu, 27 Feb 2003 18:08:41 +0100, holyfather <the_holyfather@hotmail.com>
wrote:

> Hvordan er det man checker om en strømforsyning virker, uden at koble
> den til motherboardet. Er det noget med en tang ind i et par ben eller
> sådan noget?

Du skal med en papirklips eller en lille stump ledning forbinde den grønne
ledning med en sort. På nogle psuer skal man dog forbinde den grønne til
den grå ledning.
/Thomas

Fra : holyfather

Dato : 28-02-03 15:47

> --
Og hvad så hvis jeg bruger den grå ledning, og det i virkeligheden var den
sorte jeg skulle have haft brugt. Siger det så bang, eller for jeg stød.

Jeg har 8 sorte ledninger, 1 grøn og 1 grå. Man for vel ikke stød vel!!!

Fra : **TwN**

Dato : 19-03-03 18:14

"holyfather" <the_holyfather@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> sorte jeg skulle have haft brugt. Siger det så bang, eller for jeg stød.
>
> Jeg har 8 sorte ledninger, 1 grøn og 1 grå. Man for vel ikke stød vel!!!

Nej, der er jo ikke ret meget mere end 12Volt over de ledninger
Sorte ledninger plejer som regl at være nul, derfor er det lige meget
hvilken en af dem du vælger...
Jeg skal dog ikke lige kunne sige noget om den grå... men jeg ville mene, at
du bare skal forbinde den grønne til en sort, jeg er dog ikke 100% sikker...

**TwN**

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 03-03-03 15:32

In dk.edb.hardware, holyfather <the_holyfather@hotmail.com> says...
> Hvordan er det man checker om en strømforsyning virker, uden at koble

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen