Digital Camara...?
Fra : Anders Juul Hansen

Dato : 27-02-03 13:04

Hej allesammen

Jeg står og skal købe et digital camara. Jeg har kig op flere
forskellige camaraer.
Jeg har kig på en Nikon coolpix 5000.
http://www.dfa-as.dk/default.asp?id=527 og Canon G2
http://www.canon.dk/index1.htm

Jeg er meget i tivil om hvilke camara jeg skal vælge. Jeg har hørt
både posetive og negative andmedelser af begge camara.
Canon G2 --->http://www.photo.net/canon/g2
Nikon Coolpix 5000 --->http://www.photo.net/nikon/coolpix-5000

Jeg er ikke sikker selv om jeg læser disse andmeldelser. Måske er der
andre camara der er bedre til denne pris....?

På forhånd tak.
Anders Juul Hansen

PS. Er det mugligt at impotere camara fra USA...?

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 27-02-03 13:23

Anders Juul Hansen wrote:

> Jeg er ikke sikker selv om jeg læser disse andmeldelser. Måske er der
> andre camara der er bedre til denne pris....?

Hejsa

Prøv dk.fritid.foto, den er der for det samme

--
Martin L. Johansen
..:: T U X 3 D O . C O M ::.

Fra : Anders Juul Hansen