Skærm stråler?
Fra : Martin Jensen

Dato : 25-02-03 18:03

Hej

Når jeg har siddet for længe foran comp. syntes jeg mit ansigt er blevet
meget tørt... nogen gange oven i købet skallende....

Er der nogle der ved og skærmen kan påvirke ansigtet (huden)?
Jeg ved at skærmen kan tøre øjenhinderne ud, så man i værste fald skal
bruge, øjendråbber. Men huden?

Mvh
Martin

Fra : Jeppe Vesterbæk

Dato : 25-02-03 18:40

lol ... tror du ikke, du bruger lidt for lang tid bag skærmen så?

sry, kunne ikke lade værre

/Jeppe

Fra : Martin Jensen

Dato : 25-02-03 19:36

lort lort.... du har ret skal evt. til at tage mit liv op til revidering...

Mvh
Martin

Fra : Leony

Dato : 26-02-03 09:07

"Martin Jensen" <fisdan@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Når jeg har siddet for længe foran comp. syntes jeg mit ansigt er
> blevet meget tørt... nogen gange oven i købet skallende....

Hvor længe er længe (2 timer eller 48 timer). Er det CRT eller TFT/LCD.
Må ærligt indrømme at jeg aldrig har oplevet dette, må dog også indrøme
at jeg aldrig har tænkt på det.

> Er der nogle der ved og skærmen kan påvirke ansigtet (huden)?
> Jeg ved at skærmen kan tøre øjenhinderne ud, så man i værste fald skal
> bruge, øjendråbber. Men huden?

Måske smøre med lidt Nivea.
Man kan købe skærmfiltre (mest brugt på kontorer), måske er det en
løsning.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/