Kan ikke starte op !!!
Fra : Familien Pedersen

Dato : 25-02-03 16:54

Hjælp !!!
Når jeg tænder min pc, kommer pc højtaleren med et par bip og på skærmen ses
bare et sort billede med hvidt gitter, nogle gode råd ønskes.

/Søren

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 25-02-03 17:02

"Familien Pedersen" <familien.pedersen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hjælp !!!
> Når jeg tænder min pc, kommer pc højtaleren med et par bip og på skærmen
ses
> bare et sort billede med hvidt gitter, nogle gode råd ønskes.

Hvor mange bip? Hvis det er 3 kan det være din cpu blæser der er defekt og
ikke kører...

Hygge

Fra : Familien Pedersen

Dato : 25-02-03 17:13

Hej Søren

Først kommer den med 1 bip der efter 7 bip og så igen 2 bip og til sidst 1
bip.

/Søren

Fra : BT

Dato : 25-02-03 17:41

"Familien Pedersen" <familien.pedersen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Søren
>
> Først kommer den med 1 bip der efter 7 bip og så igen 2 bip og til sidst 1
> bip.

Jeg har selv været ude for noget lign. Dengang var det skærmkortet som ikke
sad ordenligt
fast nede på bundkortet.
Prøv at se om du ikke kan få den presset længere ned i den slot den sidder
i.

BRian

Fra : IJ

Dato : 25-02-03 18:38

> [...]
ses
> bare et sort billede med hvidt gitter, nogle gode råd ønskes.

Kan du huske, hvad det er for en bios, du har på din pc?
Stod der Award, Ami eller f eks Phoenix, når den startede op?
Prøv evt her http://www.pchell.com/hardware/beepcodes.shtml
og http://www.backside.dk/beep.php

IJ