Min skærm motionere
Fra : Jane

Dato : 25-02-03 15:36

Billedet på min skærm, som er ca 4 år gammel-"Sony Multiscan210ES" er
begyndt at rykke/hoppe ca 2-3mm fra side til side, særlig kort tid efter
computeren er startet. Er der nogen som har et forslag til hvad der kan
være galt?

Venlig hilsen
Jane

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 25-02-03 15:46

"Jane" <nokvin@FJøRnDæTTehotmail.com> wrote in message

> [...]
> begyndt at rykke/hoppe ca 2-3mm fra side til side, særlig kort tid efter
> computeren er startet. Er der nogen som har et forslag til hvad der kan

....nej, men jeg læser interesseret med, for min Samsung 959NF gør det samme.

Mads Holmer-Jensen

Fra : Madsen

Dato : 25-02-03 15:59

Jane skrev:

> [...]
> er begyndt at rykke/hoppe ca 2-3mm fra side til side, særlig kort
> tid efter computeren er startet. Er der nogen som har et forslag

Det er meget normalt at billedet ikke er helt centreret når skærmen
ikke er gennemvarm. Først efter en times tid er skærmen ordentlig
varm.

PS. Der findes en gruppe som omhandler skærme. Læs evt. følgende
side: <http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.hardware.skaerm>

Madsen.

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 25-02-03 16:21

> [...]

> begyndt at rykke/hoppe ca 2-3mm fra side til side, særlig kort tid efter
> computeren er startet. Er der nogen som har et forslag til hvad der kan

Følg evt. med i diskussionen her:

3e5b54c2$0$24677$ba624c82@nntp02.dk.telia.net

Mads Holmer-Jensen

Fra : Doktoren

Dato : 25-02-03 16:35

Linket virker ikke så godt...
prøv nu

Fra : Madsen

Dato : 25-02-03 17:11

Doktoren skrev:

> Linket virker ikke så godt...

Prøv <news:3e5b54c2$0$24677$ba624c82@nntp02.dk.telia.net> i stedet.

Madsen.

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 25-02-03 17:17

> Prøv <news:3e5b54c2$0$24677$ba624c82@nntp02.dk.telia.net> i stedet.

Tak til Doktoren og Madsen for at råde bod på mine inferiøre evner til at
linke.

Mads Holmer-Jensen

Fra : Madsen

Dato : 25-02-03 17:50

Mads Holmer-Jensen skrev:

> Tak til Doktoren og Madsen for at råde bod på mine inferiøre evner
> til at linke.

En lille news: foran message-id'et så det i stedet bliver et link
til et message-id gør underværker. :)

Madsen.

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 25-02-03 18:21

> En lille news: foran message-id'et så det i stedet bliver et link
> til et message-id gør underværker. :)

Roger that

Mads Holmer-Jensen

Fra : Martin K

Dato : 25-02-03 19:37

Madsen wrote:
> En lille news: foran message-id'et så det i stedet bliver et link
> til et message-id gør underværker. :)

Men det er nu ikke altid det virker af den grund... det kommer vidst an på
hvilke news-servere man har rettigheder til at læse i...

--
Martin K

Fra : Madsen

Dato : 25-02-03 21:08

Martin K skrev:

> Men det er nu ikke altid det virker af den grund... det kommer
> vidst an på hvilke news-servere man har rettigheder til at læse
> i...

Det kommer an på om den newsserver som man har adgang til har
indlægget ja. Det er f.eks. ikke meget ved at sende et link til et
message-id som ligger i dk.binaer hvis modtageren ikke har adgang
til dk.binaer.

Madsen.

Fra : Martin K

Dato : 25-02-03 21:20

Madsen wrote:
> [...]
> indlægget ja. Det er f.eks. ikke meget ved at sende et link til et
> message-id som ligger i dk.binaer hvis modtageren ikke har adgang

Thats my point

--
Martin K

Fra : Jane

Dato : 26-02-03 20:05

"Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> wrote in

Jamen så tak for svarne, jeg håber min skærm holder.

--
Venlig Hilsen
Jane