printer blæk
Fra : JorgenB

Dato : 25-02-03 12:27

Jeg har lige komme nyt blæk i mine blækpatroner,
og har lavet et prøve aftryk, med det er kun lyseblå
udskrift, hvad kan der være i vejen.
Er der nogen der har gode erfaringer med genfyldning
af blæk i partroner til printer.

Jørgen
j.bodholdt@tdcadsl.dk

Fra : Jens

Dato : 25-02-03 13:33

"JorgenB" <j.bodholdt@post12.tele.dk> wrote in message
> [...]
> og har lavet et prøve aftryk, med det er kun lyseblå
> udskrift, hvad kan der være i vejen.
> Er der nogen der har gode erfaringer med genfyldning

Du har nok kommet til at blande farverne, der skal meget lidt til før det
går galt, da jeg genfyldt sidst kunne jeg kun udskrive i mørkerød. jeg tror
ikke det er muligt/besværet værd at redde patronen. men ellers er
genfyldning en kanon og let måde at spare penge på. og jeg kan ikke se
forskel i kvaliteten på min Lexmarks Z31.

Hilsen

Jens Chr

Fra : JorgenB

Dato : 25-02-03 13:40

Jeg har ellers været meget omhyggelig for ikke at komme
forkert farve, men er der noget med at man skal
vente 24 timer så evt. luft forsvinder.

Jørgen

Fra : Jens

Dato : 25-02-03 15:04

> [...]
> Jeg har ellers været meget omhyggelig for ikke at komme
> forkert farve, men er der noget med at man skal

jeg læste lige min vejledning til mit genfyldningssæt, og der står der at
hvis man har fået luftbobler i dyssen, skal man tage tom engangssprøjte og
lave et overtryk i kammeret, for at man kan presse evt. bobler ud. ellers
vil de blokere dyssen. og et kan måske være derfor at den kun kan printe
lyseblåt.

Hvis det ikke virker, så kan du printe på patronen indtil den løber tør også
genfylde den igen.

Jens Chr.

Fra : JorgenB

Dato : 25-02-03 15:42

lige et spørgsmål mere.
hvor kan man købe tomme patroner (57, 58)
til en hp photosmart 7345 printer.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 26-02-03 11:23

In dk.edb.hardware, Jens <Wont@tell.you> says...
> genfyldning en kanon og let måde at spare penge på. og jeg kan ikke se
> forskel i kvaliteten på min Lexmarks Z31.

Hvilket refill bruger du?

Jeg har selv en Z31 men har aldrig prøvet refill før.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Jens

Dato : 26-02-03 17:24

> Hvilket refill bruger du?
>
> Jeg har selv en Z31 men har aldrig prøvet refill før.
>

> --
> Med venlig hilsen/best regards
> Jesper G. Poulsen

Jeg købte et start sæt på http://www.refillshoppen.dk/ der er sprøjter og
blæk med(men du kan garanteret også finde det i din lokale boghandel), plus
der er udførlige instruktioner hvordan man gør det.

Hilsen

Jens Chr.