Harddisk problem...
Fra : Magnus

Dato : 24-02-03 20:17

Jeg mangler plads på min hd derfor har jeg slettet nogle store filer men det
har jeg ikke fået mere plads af.... ?
Det er på en 120 GB hd og når jeg med Windows Commander markerer hele
diskens indhold og beder om "Beregn brugt plads..." siger den at der er 93GB
benyttet.

Hvorfor får jeg ikke 4 GB når jeg sletter en fil på den størrelse og Recycle
bin også er tom...Hvor ligger filen så og optager plads for uanset hvad jeg
sletter så giver det ikke mere fri plads?

/Magnus

Fra : Sparre

Dato : 24-02-03 21:41

> [...]
jeg
> sletter så giver det ikke mere fri plads?

Hvilket OS kører du ?

I WinXP har jeg en mappe på hvert drev der hedder [System Volume
Information] i den ligger der en masse mapper som hedder f.eks.
[_restore{EFD5AFDF-5CDF-4DB7-AF2C-388018475A64}]

der kan ligge en satens masse fyld, som WinXP bruger til at restore med
osv...der kan du måske finde de filer der optager plads...

--
Sparre