genial hardware til deling
Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 23-02-03 13:59

Efter forslag om at udskifte overskriften for at få mere respons, prøves
dette nu!

Nogle gode forslag til hvad man kan investere i, hvis man er en gruppe på
ca. 200 studerende, som har en pose penge der kan bruges på at investere i
fælles non-entertaining it-udstyr?

Jeg tænker på smart hardware som man ikke ved man egentlig mangler, men som
det ville være en stor hjælp at kunne have adgang til på lånebasis. Mit eget
forslag er en extern dvd-brænder til usb.

Mvh Thomas

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 23-02-03 14:55

"Thomas Smedebøl" <whisdow@hotmail.com> skrev..."

Digital diktafon evt...

Ville muliggøre redigering, men opbevaring, interviews lige ved hånden,
digital publisering osv...

Ved ikke om det er entertainment - kommer vel meget an på hvad man studere -
men et rigtig godt digitalkamera kunne jo også være et bud!

mvh

Peter Farsinsen

Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 23-02-03 15:18

Tak for forslag!

> Digital diktafon evt...
Vil overveje det!

> Ved ikke om det er entertainment - kommer vel meget an på hvad man
studere -
> men et rigtig godt digitalkamera kunne jo også være et bud!
Det har vi

Mvh Thomas

Fra : Petersen_Michael

Dato : 23-02-03 14:56

"Thomas Smedebøl" <whisdow@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ca. 200 studerende, som har en pose penge der kan bruges på at investere i

det ville måske også være rart at vide om det er 200 Kr.
eller 200.000 Kr.

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residernde i Nyborg

Fra : Thomas Smedebøl

Dato : 23-02-03 15:17

> det ville måske også være rart at vide om det er 200 Kr.
> eller 200.000 Kr.

Det er jo ikke sådan at pengene nødvendigvis skal bruges, men max er vel ca.
50.000

Mvh Thomas

Fra : complex@pc.dk

Dato : 23-02-03 15:28

On Sun, 23 Feb 2003 13:59:28 +0100, "Thomas Smedebøl"
<whisdow@hotmail.com> wrote:

> [...]
>det ville være en stor hjælp at kunne have adgang til på lånebasis. Mit eget
>forslag er en extern dvd-brænder til usb.

En stor god hurtig laserprinter, på netværket!
vel at mærke en laserprinter der også kan kopiere.
Det kan spare mange penge til kopiafgifter etc

Med venlig hilsen, Lars
www.complex-data.dk www.pc-doktoren.dk
Tlf: 48188551 Fax: 48188551 Hotline:40188551 alle dage 7oo-22oo
kompetence koster penge - inkompetence koster MANGE penge.

Fra : ChristianTC

Dato : 23-02-03 21:40

"Thomas Smedebøl" <whisdow@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> ca. 200 studerende, som har en pose penge der kan bruges på at investere i

snip

Hvad med en god Projector? Så kan i også arrangere filmaftener, og sådan en
projektor er bare for fed at have.

Mvh
Christian