DVI kabel længde?
Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 23-02-03 08:32

Hej

Jeg har en ide om at flytte min skærm et stykke væk fra min computer og jeg
skal derfor have forlænget mit dvi-kabel, men hvor langt må dette maksimalt
blive?

Af kabelvejen tror jeg der er 5-6m hvis der skal være så kort som muligt,
dog vil jeg helst have et kabel på 6-8m men jeg har dog ikke set nogen over
6m, har i?

Er der nogen der kører med lidt længere dvi-kabel derude? er der nogen der
har set det virke? anyone? anything?

På forhånd tak

MVH
Thomas

Fra : Leony

Dato : 24-02-03 10:27

"Thomas Eg Jørgensen" <thomas@kontorbutikken.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har en ide om at flytte min skærm et stykke væk fra min computer
> og jeg skal derfor have forlænget mit dvi-kabel, men hvor langt må
> dette maksimalt blive?

4) Is there a distance limitation?
Yes. For digital DVI cables there is a 5 Meter distance limitation.
http://www.pacificcable.com/DVI_Tutorial.htm

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 24-02-03 15:48

"Leony" <leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> wrote in message

> 4) Is there a distance limitation?
> Yes. For digital DVI cables there is a 5 Meter distance limitation.
> http://www.pacificcable.com/DVI_Tutorial.htm

Nå, øv....Men tak for informationen!

MVH
Thomas