Flade højttalere??
Fra : Lomito

Dato : 22-02-03 20:52

Er træt af de traditionelle pc-højttalere så jeg søger
nogen der er pænere, har tænkt på dem der er flade,
de fylder ikke så meget.
Hvilke højttalere kan anbefales?

Tonny

Fra : Klander

Dato : 22-02-03 21:32

> har tænkt på dem der er flade, de fylder ikke så meget.

>snip<
Det gør lyden i de flade heller ikke

> Hvilke højttalere kan anbefales?
Har hørt nogle fra IBM - Fujitsu Siemens og fra Monsoon,
og kan ikke anbefale nogler af dem selv nogle af de dyre
Modeller lyder som nogle alm pc højtaler max 200,00 kr

Kurt

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 22-02-03 22:53

Prøv at se på siden www.conta.dk

De sægler nogle special højtalere, også til private-.---

Fra : Kenth Jensen

Dato : 23-02-03 08:41

> Hvilke højttalere kan anbefales?

Jeg kan varmt anbefale nedenstående model, de spiller kanon og har et
"anderledes" design.

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1384807893

Hilsen Kenth