hvor stor processor kan jeg montere ?
Fra : HL

Dato : 22-02-03 13:08

Jeg har et Asus A7V133 med Bios version 1009 fra 23/4/2002

Jeg kunne godt tænke mig at opgrade fra min 1G4 T-bird til f.eks en XP 2400+
(2000MHz)

Kan jeg det ??? og hvor kan jeg se hvor store processorer mit motherboard
kan klare ??

Skriv venligst tilbage her i NG og på mail til mig.

God weekend

Fra : Leony

Dato : 22-02-03 13:41

"HL" <hl@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> XP 2400+ (2000MHz)
> Kan jeg det ??? og hvor kan jeg se hvor store processorer mit

Du kan se det på disse 2 sider:
http://www.asus.com.tw/support/cpusupport/cpusupport.aspx
http://www.a7vtroubleshooting.com/info/cpu/
Der er dog lidt uenighed om pcb revisioner osv.

> Skriv venligst tilbage her i NG

Det gør vi så.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Finn S

Dato : 22-02-03 13:43

> [...]
> Jeg har et Asus A7V133 med Bios version 1009 fra 23/4/2002
>
> Jeg kunne godt tænke mig at opgrade fra min 1G4 T-bird til f.eks en XP

Kig her : http://www.asus.com.tw/support/cpusupport/cpusupport.aspx

Vh Finn

Fra : Lasse Kjærsgaard

Dato : 22-02-03 15:30

> [...]
> (2000MHz)
>
> Kan jeg det ??? og hvor kan jeg se hvor store processorer mit motherboard

Hejsa

Jeg har selv et Asus a7v133-c, og jeg har lige sat en Athlon XP 2000+
Thoroughbred i - det funger unden problemer. Jeg havde også en Athlon XP
2100+ ThoroughBred, men den ville absolut ikke fungere ordentligt. Så vidt
jeg har læst mig til på Internettet, så skulle du kunne køre med en Athlon
XP Palomino processor, men det kommer lidt an på hvilken revision af dit
bundkort du har. Jeg kører selv med 1.05

Den nyeste beta-udgave til mit bundkort, understøtter optil 16X multiplier
hvilket jo skulle give 2128 MHZ - jeg ved ikke lige hvad det svarer til i
AMD´s rating.

MVH
Lasse Kjærsgaard

---

Fra : Vega

Dato : 22-02-03 15:37

"Lasse Kjærsgaard" <lassekj@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Den nyeste beta-udgave til mit bundkort, understøtter optil 16X multiplier
> hvilket jo skulle give 2128 MHZ - jeg ved ikke lige hvad det svarer til i
> AMD´s rating.

Det er tæt på XP2700+ (2170 MHZ)

> MVH
> Lasse Kjærsgaard