cd'er fra tyskland, hvad skal jeg købe?
Fra : Klaus Bergh

Dato : 22-02-03 12:58

Hej

jeg overvejer at købe cd-r fra http://www.cdrsite.com/ men hvad skal jeg
købe, som ikke er alt for dyre men heller ikke alt for ringe, der er jo
vildt mange på dres side.

mvh

Klaus

Fra : -=Madsen=-

Dato : 22-02-03 13:15

<------------->
> jeg overvejer at købe cd-r fra http://www.cdrsite.com/ men hvad skal jeg
> købe, som ikke er alt for dyre men heller ikke alt for ringe, der er jo
> vildt mange på dres side.
<------------->

Verbatim

Fra : Martin S.

Dato : 22-02-03 13:22

"-=Madsen=-" <kem@SoftHome.net> skrev i en meddelelse
> <------------->
> <------------->
>
> Verbatim

Den er altid sikker. MEn jeg har gode erfaringer med både Silvercircle
og Datatrack.. Ingen fejlbrændinger.
Jeg har lige købt sunstar - glæder mig til at se deres funktionalitet.

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 23-02-03 08:20

> Den er altid sikker. MEn jeg har gode erfaringer med både Silvercircle
> og Datatrack.. Ingen fejlbrændinger.
> Jeg har lige købt sunstar - glæder mig til at se deres funktionalitet.

Det er fremragende også, men jeg er gået over til de aller billigste dernede
fra, der er nemlig ligeså gode

Fra : Frontier

Dato : 25-02-03 17:08

Hejsa :)

On Sat, 22 Feb 2003 13:21:31 +0100, "Martin S."
<real_warhawk@[removedette]hotmail.com> wrote:

> [...]
>jeg
>jo

>Den er altid sikker. MEn jeg har gode erfaringer med både Silvercircle

Datatrack kan jeg også fint brænde med min Plextor. Men det kniber at
læse dem rundt omkring på skolen (HP, Panasonic og Phillips drev).

Speerdata (også fra Tyskand) fungerer derimod fint, og jeg har ikke
mistet data med dem...

/Frontier

Fra : Lasse Sonne

Dato : 23-02-03 02:39

Jeg synes du skal købe de billigste som hedder "Prodye" de virker fint for
mit vedkommende! ingen fejl, har bestil 100 til.

Fra : njay

Dato : 24-02-03 16:21

On Sat, 22 Feb 2003 12:58:05 +0100, "Klaus Bergh"
<klausbergh@hotmail.com> wrote:

>Hej
>
>jeg overvejer at købe cd-r fra http://www.cdrsite.com/ men hvad skal jeg
>købe, som ikke er alt for dyre men heller ikke alt for ringe, der er jo
>vildt mange på dres side.

Når man skal overfører penge til deres bankkonto her i DK, hvordan
skal man så forstå deres konto nr? Jeg bruger netbank og der skal man
skrive reg nr først, men Nierle's kontonr står bare ud i et
(50100001223829).
Er reg nr de fire første?

Nj

Fra : ulf westergaard

Dato : 26-02-03 00:48

In Quest of Absolute Fidelity:

The Saga of the Black CD

Gary Leonard Koh,

Managing Director

Feb 2003

Iflg ovenstående skulle sorte skiver være absolut de bedste mht audio -
faktisk kan de forbedre lyden radikalt.

Og de fåes bl.a. iflg dit henviste site:

1758 CD-R 80 Min/700 MB Feurio Singledesign Spindel 100 Stück

NEU Feurio CD-R 80 Min 48x schwarz/schwarz-violett im Singledesign,
die Rillen sind fühlbar NEU

die beschreibbare Seite ist ebenfalls schwarz/violett in der bewährten
Black Magic Qualität, Phtalocyanine mit UV-Schutz

ein MUSS für jeden Audiofreak

100 Stück Spindelware 1,8 kg

Hier sehen Sie die CD-R in Originalgrösse

65.00 Euro
483,31 DKK (Danmark)

Fra : ulf westergaard

Dato : 26-02-03 00:52