Har mistet installations-CD til Medion TV-~
Fra : Sol Sert

Dato : 21-02-03 21:45

Jeg har altid grinet af alle de fjolser, der smed installations-CD'er væk,
MEN nu er det sket for mig.
For nogle måneder siden købte jeg et Medion MD 5044 PCI-TV-FM-kort i ALDI
(af alle steder!). Der fulgte drivere og noget software (PowerVCR II) med og
det fungerede fint, bortset fra, at jeg ingen ordentlig antenne havde. Nu
har jeg fået ordnet det, og s¨å kan jeg ikke finde CD-en. Er der nogen der
ved, om man kan downloade drivere og/eller software, som får kortet til at
fungere. I givet fald hvor?

Venlig hilsen

Fra : Christian Mygind

Dato : 21-02-03 21:53

Sol Sert wrote:
> Er der nogen der ved, om man kan downloade drivere
> og/eller software, som får kortet til at fungere. I givet fald hvor?

Driver: http://makeashorterlink.com/?J11732E83

/Chr

Fra : Sol Sert

Dato : 22-02-03 09:16