Compaq Presario - RAM
Fra : Ralph List-Jensen

Dato : 21-02-03 18:19

Hej NG

Er der noget om at Compaq ikke kan køre med standardram (Kingston) ??

En forhandler fortalte mig at man ikke kan bruge alm. ram til Conpaq.
Jeg mener det er noget sludder.

mvh

Ralph

Fra : Jan David

Dato : 21-02-03 18:51

Det er forskelligt fra maskine til maskine og fra ramfabrikat til
ramfabrikat.
Hvis din maskine er af nyere dato kan du højst sandsynligt sagtens bruge
både kingston og andre ram.
Sagen er den, at hvis du køber en klods og smider i maskinen, og den ikke
virker, kan du ikke få pengene retur.
Førhen kunne man stort set ikke opgradere en compaq men den tid er
efterhånden forbi.
Hvis du vil være sikker, så prøv at finde ud af hvem der har fremstillet dit
bundkort (det står på) og check deres hjemmeside for den den model du har.

/Jan