Måling af kabinettemperatur - hvor?
Fra : Finn Boye

Dato : 21-02-03 15:50

Hej NG

Er der nogen standard hvor i kabinettet man måler temperaturen? Jeg vil
nemlig selv til at holde lidt styr på temperaturen, så jeg kan vurdere om
blæseren skal køre lownoise eller alm.

Det vil også være rart når man diskuterer temperatur med andre eller læser
test mm. så er der en "rød tråd" for hvor denne måling er foretaget i
kabinettet.

Mvh.

Fra : Jan David

Dato : 21-02-03 19:25