Ram tester hvor længe?
Fra : Lasse \(8900\)

Dato : 20-02-03 21:04

Hejsa NG
kører i øjeblikket Memtest-86 v3.0, på 23`ende time,hvor længe skal det tage
eller stopper det ikke selv??
PII-350 med 352 ram. Første gang jeg prøver at teste ram..

--
Lasse (8900)

You´ll never walk alone
ICQ: 225259210

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 20-02-03 21:23

"Lasse (8900)" <lasse@johansenFJERN.tdcadsl.dk> wrote in message
> Hejsa NG
> kører i øjeblikket Memtest-86 v3.0, på 23`ende time,hvor længe skal det
tage
> eller stopper det ikke selv??

Stop du bare - den er vist gennemtestet nu. Sakset fra Memtest manualen:

In general, the longer the test, the better. Here are three typical lengths
of testing you might try:

a.. Test until 1000% coverage (a quick test to make sure your RAM is
functioning reasonably)
b.. Test for 1 hour (detects the majority of memory errors)
c.. Test overnight (this will catch virtually all errors in your memory)

Mads Holmer-Jensen

Fra : Lasse \(8900\)

Dato : 20-02-03 21:35

> Stop du bare -

tak skal du have , 24 timer uden fejl så må de være ok
--
Lasse (8900)

You´ll never walk alone
ICQ: 225259210

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 20-02-03 21:39

> tak skal du have , 24 timer uden fejl så må de være ok

Det var så lidt. Så fandt jeg også lige ud af, at Memtest er kommet i en
Windows version. Sidst jeg testede var med bootdisk og DOS-prompt. Nu er det
noget nemmere.

Mads Holmer-Jensen

Fra : Lasse \(8900\)

Dato : 21-02-03 15:32

> Det var så lidt. Så fandt jeg også lige ud af, at Memtest >er kommet i en
Windows version.

okey har du linket til den side ?
--
Lasse (8900)