Crash af computer
Fra : Jimmy

Dato : 19-02-03 12:22

Hey

Når jeg er inde på visse web sider (og det er de samme hver gang)
eksempelvis http://marked.tv2.dk/?topmenu vises der i nogle områder på
skærmen en masse streger i lilla og sort. Det ser ud som en fejl på siden,
men det tror jeg nu ikke at det er. Jeg tror mere at det er mig der har
problemet. Min computer crasher ikke hver gang, men nogle gange. Den låser
simpelthen, og jeg kan ikke gøre andet end at slukke og tænde igen, checke
for diskkonsistens m.m. (chkdsk).

Umiddelbart ville jeg mene at det kunne være grafikkortet, men hvorfor
skulle den så kun fejle enkelte steder?
Kan det være min RAM?
Kan det være andet?
Nogen der har prøvet det?

Min PC er en ASUS MB
512 MB RAM (1 klods)
1,2GHz AMD CPU (køling og det ser fint ud)
ATI All in wonder grafikkort
2 SMC netkort
En HD
en DVD
en brænder
en floppy

Anyone?

--

Jimmy

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 19-02-03 12:38

Jimmy wrote:

> Anyone?

Jeg kan se du bruger OE 5.5. Dermed sikkert også IE 5.5. Har du overvejet at
besøge Windows Update og få de seneste opdateringer? Du har trods alt
betalt for din Windows, så du/man kan ligeså godt udnytte denne service.

Ydermere kan du derefter opdatere til seneste VIA 4-in-1 hvis du ikke
allerede har gjort dette.

Umiddelbart kan jeg ikke se hvilket Windows OS du bruger, så yderligere kan
jeg desværre ikke hjælpe lige pt.

Håber det lykkedes for dig!

--
Martin L. Johansen