Bærbar Mp3 afspiller
Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 19-02-03 01:45

Jeg var i tvivl om, hvilken gruppe jeg skulle spørge i og blev enig med mig
selv om at dette måtte være den bedste..

Jeg står overfor at skulle købe mig en bærbar mp3 afspiller, men ved ikke
hvad jeg skal købe og vil derfor gerne høre om jeres erfaringer.

Jeg vil helst have en med indbygget harddisk, men da jeg ikke vil ofre mere
end 2000,- er dette ikke muligt. Jeg skal bruge den ca. 3 timer af gangen,
så derfor er det vigtigt at den kan have ca. 2-3 timers forskellig musik i
memory'en.

Den skal ikke være alt for stor og tung, da den skal bruges når jeg cykler
og, hvis jeg skulle finde på at løbe en tur.

Jeg vil selvfølgelig gerne have noget som spiller godt og rent i lyden. Den
skal kunne afspille mindst 192 kbps mp3 og gerne højere.

Hvad bør jeg kigge på?

mvh.
Rasmus Lauritsen

Fra : Leony

Dato : 19-02-03 10:49

"Rasmus Lauritsen" <razzia@phreaker.net> skrev i en meddelelse

> Jeg vil helst have en med indbygget harddisk, men da jeg ikke vil
> ofre mere end 2000,- er dette ikke muligt.

Intet er umuligt for den der bærer viljen i hjertet:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1604707896
Den kommer dog over 2000 med fragt.

Denne er 100 kr dyrere:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1604707893

De er ikke små og lette, men det er med harddisk.

> Den skal ikke være alt for stor og tung, da den skal bruges når jeg
> cykler og, hvis jeg skulle finde på at løbe en tur.

Hvis du skal løbe (er det Track'n'field i en 64 emulator eller er det
marathonløb), hvis det er det sidste, tror jeg ikke, du skal overveje
en med harddisk.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 19-02-03 23:01

> Hvis du skal løbe (er det Track'n'field i en 64 emulator eller er det
> marathonløb), hvis det er det sidste, tror jeg ikke, du skal overveje
> en med harddisk.

Sandsynligheden for at jeg løber en tur er meget lille.. :) Men cykler dog
i skole når vejret er bedre. Jeg vil gerne have en der kan være i lommen, og
det tvivler jeg på at Creative's kan, men jeg kan jo tage fejl.

Fra : Leony

Dato : 20-02-03 07:55

> [...]
> cykler dog i skole når vejret er bedre. Jeg vil gerne have en der kan
> være i lommen, og det tvivler jeg på at Creative's kan, men jeg kan

Det kommer jo an på hvor store lommer du har. Den er vist på størrelse
med en discman og sådan kan jeg let have i lommen på min jakke.
Du kan sikkert også med lethed have den i skoletasken. Afspilleren
skulle være glimrende og den kan vist også fungere som ekstern harddisk.