ny psu:-)
Fra : wuffer

Dato : 18-02-03 11:38

jeg tror snart jeg ska udskifte min 235watts psu da jeg ska ha skiftet
min cely1700@2040 ud med en p4 2.4ghz 533.... men hvilken ska jeg ha??
det ska være en der er støjsvag yder godt og ik koste over 800kr og så
sku den gerne ku holde i et langt stykke tid..

wuffer

Fra : Flemming Joensson

Dato : 18-02-03 13:10

wuffer <wuffer@email.com> wrote in

> [...]
> det ska være en der er støjsvag yder godt og ik koste over 800kr og så
> sku den gerne ku holde i et langt stykke tid..

Jeg har haft en Antec 430W i et par måneder som jeg var meget glad for.
Den klarede sig også meget godt i en test Tomshardware lavede af den og
et par andre 400+W PSU'er.

Flemming

Fra : wuffer

Dato : 18-02-03 14:01

oki.... hvor meget larmer den ca???

wuffer

Fra : jk

Dato : 18-02-03 14:10

On Tue, 18 Feb 2003 14:01:07 +0100, wuffer <wuffer@email.com> wrote:

>oki.... hvor meget larmer den ca???
>

>wuffer

www.compumail.dk har en 300 Watt Enlight til 339,- som de siger larmer
kun 26 dB.

Jeg bestilte een i går.

mvh

John

Fra : Flemming Joensson

Dato : 18-02-03 16:39

> oki.... hvor meget larmer den ca???

Ved ikke hvad det er i dB, men den larmede ca. det samme som min
tidligere 300W NoiseControl med en 12dB papst blæser - fra
webconsult.dk. Jeg følte i hvert fald hverken at den larmede mere eller
mindre end den.

Flemming

--
Hvis du vil svare per e-mail skal "fjerndette." fjernes fra
mailadressen.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 18-02-03 14:38

wuffer <wuffer@email.com> crashed Echelon writing

> [...]
> det ska være en der er støjsvag yder godt og ik koste over 800kr og så
> sku den gerne ku holde i et langt stykke tid..

www.studiedata.dk

De har en del støjsvage PSU'er, og jeg syntes nu de holder lige så fint som
en anden noname.com.tw PSU.

--
Bjarke Andersen

Fra : wuffer

Dato : 18-02-03 14:41

lepont 420watts har jeg haft kigget på.... nogen der har erfaring med
den???

wuffer

Fra : sam

Dato : 18-02-03 15:50

wuffer wrote:
> lepont 420watts har jeg haft kigget på.... nogen der har erfaring med
> den???
>
> wuffer

Ja.jeg har lige købt 1.Den larmer desværre lige rigeligt,men min cpu temp
faldt 2 grader pga. af de 3 blæsere som sidder i psu'en .
Indtil videre er den stabil nok til mit system:XP1900@1660 Mhz,Hercules
9500Pro,3 harddiske,3 kabinetblæsere samt 1 brænder.

/sam

Fra : wuffer

Dato : 18-02-03 15:50

ik godt hvis den larmer ska helst være rimelig støjsvag

wuffer

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 18-02-03 16:05

wuffer wrote:

> ik godt hvis den larmer ska helst være rimelig støjsvag

Evt. en Q-TEC 300W til 249,- og en Papst til 140,-. Det kan da vist ikke
gøres bedre?

--
Martin L. Johansen
..:: T U X 3 D O . C O M ::.

Fra : wuffer

Dato : 18-02-03 17:03

har en papst til at ligge derhjemme så det er ik noget problem men
vil bare helst ha en psu hvor man ik ska skille den ad for at skifte
blæser... har sgu fået stød for mange gange selvom psuen har stået
uden strøm i mange timer:-/

wuffer

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 19-02-03 08:21

wuffer wrote:

> har en papst til at ligge derhjemme så det er ik noget problem men

Så bliver det jo endnu billigere :)

> vil bare helst ha en psu hvor man ik ska skille den ad for at skifte
> blæser... har sgu fået stød for mange gange selvom psuen har stået
> uden strøm i mange timer:-/

Hmm, okay. Det har jeg aldrig oplevet. Og jeg har ellers haft skilt et dusin
ad efterhånden.

Men hva' faen, hvis det kun er et rap over nallerne, så skide være med det,
bare den bliver skiftet :)

--
Martin L. Johansen
..:: T U X 3 D O . C O M ::.