5-6-7" TFT skærm. Forhandler søges
Fra : Ukendt

Dato : 15-02-03 22:13

Hej

Nu skal det snart være. Jeg skal have monteret en lille computer med det
hele i bilen.

Den skal kunne:
- Afspille musik (som det vigtigste)
- Være uden cdrom-drev
- Vise GPS (senere)
- Overføre data via USB (evt trådløst 54 Mbit)
- Sende audio over i bilens radio (har allerede en FM sender)
- Osv.

Er der nogen af jer, der er faldet over en side på nettet, eller evt har
købt en 5.6"-7" TFT skærm med touch-screen og SVHS indgang ?

Den skal nemlig kunnet køre med dette VIA bundkort med det hele indbygget:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1264987892

Jeg har set lidt på www.merconnect.com men de havde desv. ikke Touch-screen.

mhv elvis

PS. Skærmen må gerne kunne tåle kulde

Fra : Karsten

Dato : 16-02-03 07:43

elvis :

> [...]

>Er der nogen af jer, der er faldet over en side på nettet, eller evt har
>købt en 5.6"-7" TFT skærm med touch-screen og SVHS indgang ?

hmmm..jeg ved ikke om en touch-screen er godt i bilen?
det skal jo helst være rimeligt lysstærk og kontrastfyldt
i dytten en solskinsdag på vej til stranden
men prøv evt. at kikke her:
http://www.autohifi.dk/varesider/video.asp

mvh. Karsten