forhandler af CANON res.dele
Fra : jørgen østergaard

Dato : 15-02-03 22:18

Til Gruppen.
Jeg bad om gode råd til en CANON printer, der ikke kunne skrive med sort.
Det fik jeg og tak til alle derfor!
Men hvor finder jeg en forhandler, der sælger et nyt printerhoved?(BJC 6100)
Har prøvet Google, men det hjalp mig ikke.

DVH
Jørgen

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 15-02-03 00:37

"jørgen østergaard" <oester@NOSPAMtdcadsl.dk> skrev

> Men hvor finder jeg en forhandler, der sælger et nyt printerhoved?(BJC
6100)
> Har prøvet Google, men det hjalp mig ikke.

Med søgeordene "canon printhoved 6100" hjalp Google mig til at finde

http://www.xdata.dk/servlet/VisVare?vareID=45780 (photo)

og

http://www.xdata.dk/servlet/VisVare?vareID=42895 (farve)

og

http://www.xdata.dk/servlet/VisVare?vareID=45388 (sort)

Så vidt jeg kan se, er der forskellige printhoveder der passer til
modellen. De har betegnelser som BC-30e (sort), BC-31e (alm. farve),
BC-32e (photo). Find ud af hvad det er for ét hoved du mangler og bestil

mvh
Peter

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 15-02-03 00:41

"jørgen østergaard" <oester@NOSPAMtdcadsl.dk> skrev i

> [...]
6100)
> Har prøvet Google, men det hjalp mig ikke.

Lige en ting mere:
Du må hellere få gjort noget ved din Tidszone-indstilling - medmindre du
elsker at lave ballade i nyhedsgrupper!

Du har tidligere fået forklaringen på hvordan dette gøres, men her er
den igen (og følg den nu, denne gang!):

1. Dobbeltklik på uret i proceslinjen.
2. Vælg fanen tidszone.
3. Vælg tidszonen GMT +1 (København m.fl.)
4. Tryk ok.

mvh
Peter

Fra : Per S. Christensen

Dato : 15-02-03 00:44

On Sat, 15 Feb 2003 22:18:02 +0100, "jørgen østergaard"
<oester@NOSPAMtdcadsl.dk> wrote:

>Men hvor finder jeg en forhandler, der sælger et nyt printerhoved?(BJC 6100)

Jeg vil tro at de fleste hardwareforhandlere har sådanne supplies på
lager.
Venlig hilsen

Per Sortkær Christensen

Fra : jørgen østergaard

Dato : 16-02-03 07:18

Tak Chuke og Per.

Søgte på Canon service.
Når jeg clicker mit ur frem, viser det den tid, I foreskriver.
Jeg har gjort, som I sagde.
Viseren på det virtuelle ur passer. Displayet passer
Tidszonebjælken er den rigtige.
I min indlægsliste til NG står også den tid, der er rigtig, ud for mine
indlæg.

Bemærk venligst:
Jeg HAR forsøgt, hvad jeg kunne gøre.
Jeg er IKKE ude på at lave ballade i NG.
Men det her er jo off topic.
Hvor går jeg hen?

De venligste hilsener
fra Ebeltoft.
Jørgen

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 15-02-03 10:12

"jørgen østergaard" <oester@NOSPAMtdcadsl.dk> skrev

> Viseren på det virtuelle ur passer. Displayet passer
> Tidszonebjælken er den rigtige.

Mystisk.

> I min indlægsliste til NG står også den tid, der er rigtig, ud for
mine
> indlæg.

Ikke så mystisk. Det skyldes tidszone-indstillingen på din computer. Hos
os ser det ud som om dit seneste indlæg er postet d. 16/2 2003 kl. 7:18

> Jeg er IKKE ude på at lave ballade i NG.

Nej, det var også mest ment som en joke

> Men det her er jo off topic.
> Hvor går jeg hen?

Prøv i dk.edb.system.ms-windows
Du kan evt. uploade nogle screendumps af dine tids- og
dato-indstillinger i dk.binaer. (tryk "print screen" og paste billedet
ind i et tegneprogram)

mvh
Peter

Fra : Jesper Juul

Dato : 15-02-03 10:14

"jørgen østergaard" <oester@NOSPAMtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Tak Chuke og Per.
>
> Bemærk venligst:
> Jeg HAR forsøgt, hvad jeg kunne gøre.
> Jeg er IKKE ude på at lave ballade i NG.
> Men det her er jo off topic.
> Hvor går jeg hen?

Er du sikker på din dato står korrekt?

Jesper Juul

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 15-02-03 10:16

Således skrev "jørgen østergaard" <oester@NOSPAMtdcadsl.dk> i
dk.edb.hardware Sun, 16 Feb 2003 07:18:04 +0100:

> [...]
>Tidszonebjælken er den rigtige.
>I min indlægsliste til NG står også den tid, der er rigtig, ud for mine

Din tid og tidszone ser fin ud her, men din dato er sat til i morgen

>Date: Sun, 16 Feb 2003 07:18:04 +0100

Knud
--
Contents of this message may have settled during shipment.