Hvem forhandler denne dims?
Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 14-02-03 13:01

Hej

Jeg er på udkig efter en
http://www.targus.co.uk/product_details.asp?sku=PA017E

Men hvem forhandler den i Danmark (udover Itbutikken) ?

mvh
Peter

Fra : Ukendt

Dato : 14-02-03 13:27

Hejsa

Jeg har lige købt 2 lignende lamper hos www.usbit.dk

Prøv at kigge der. De koster 30 kr :o

mvh elvisdk

Fra : Ukendt

Dato : 14-02-03 13:35

Det direkte link

http://shopbasic.dk/mall/shop_varer.asp?action=show_item&shop_id=5957&vare_i
d=230720

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 15-02-03 00:25

"elvis (at teledk)" <-> skrev
> Jeg har lige købt 2 lignende lamper hos www.usbit.dk
>
> Prøv at kigge der. De koster 30 kr :o

Hmmm... De ser intereressante ud, da de tilsyneladende ligesom Targus'en
bruger dioder som lyskilde.

Hvordan virker kvaliteten på lampen (virker klemmen og kuglehovedet
rimelig robust?)
Og hvordan var leveringstiden hos Usbit.dk ?

mvh
Peter

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 14-02-03 13:30

> Hej
>
> Jeg er på udkig efter en
> http://www.targus.co.uk/product_details.asp?sku=PA017E
>
> Men hvem forhandler den i Danmark (udover Itbutikken) ?

Øhhh er det bare en USB lampe ? Netto havde sådan nogen for et par uger
siden til 29 kr. De lyser imponerende kraftigt!

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Mikael Ejberg Peders~

Dato : 14-02-03 14:00

On Fri, 14 Feb 2003 13:30:10 +0100, "Michael Lund Sørensen"
<hold.diskussionen.i.gruppen@tak.dk> wrote:

>Øhhh er det bare en USB lampe ? Netto havde sådan nogen for et par uger
>siden til 29 kr. De lyser imponerende kraftigt!

Ja, og i nogle tilfælde var de så kraftige, at de har brændt USB
porten af på folks bærbare.

M.v.h. Mikael

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 14-02-03 14:03

Michael Lund Sørensen wrote:

> Øhhh er det bare en USB lampe ? Netto havde sådan nogen for et par uger
> siden til 29 kr. De lyser imponerende kraftigt!

Der var en tråd for ikke så længe siden om en USB-lampe som havde brændt
USB-porten af på et bundkort - enten var bundkortet ikke designet til at
levere så meget strøm ad den vej, eller også trak lampen for meget, men
man bør lige vide at risikoen er der.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 14-02-03 17:05

> [...]
> USB-porten af på et bundkort - enten var bundkortet ikke designet til at
> levere så meget strøm ad den vej, eller også trak lampen for meget, men

Fin kommentar - jeg vidste det ikke, men mine virker fint!

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 14-02-03 17:25

"Michael Lund Sørensen" <hold.diskussionen.i.gruppen@tak.dk> skrev

> Øhhh er det bare en USB lampe ? Netto havde sådan nogen for et par
uger
> siden til 29 kr. De lyser imponerende kraftigt!

Jo, jeg købte faktisk lampen fra Netto. Den virker egentlig også ok, men
den bruger en forfærdelig masse strøm fordi den bruger to små elpærer.
Det betyder at jeg ikke er så vild med at koble den til computeren
sammen med andre USB enheder (har hørt i forskellige nyhedsgrupper, at
alene lampen faktisk kan brænde porten af på visse computere!). Desuden
er byggekvaliteten af Netto-lampen ikke den bedste, så jeg regner ikke
med at min lampe holder så længe

Nu har jeg så brændt mig varm på Targus-dimsen, der er baseret på
lysdioder. Problemet er bare at finde en forhandler, der ikke pludselig
forlanger 200 kroner i porto for en dims, der vejer 50 gram, sådan som
ITButikken gør. (Fragten opgives til 40 kroner + dankortgebyr indtil man
skal indtaste kortoplysninger - så stiger fragen pludselig til 200
kroner, hvilket må siges at være i overkanten.)

mvh
Peter

Fra : Per S. Christensen

Dato : 14-02-03 20:29

On Fri, 14 Feb 2003 13:01:03 +0100, "Chuke Mimergolf"
<spam@nej.for.pokker> wrote:

>Men hvem forhandler den i Danmark (udover Itbutikken) ?

Rosenmeier er lige blevet udnænt som nye distributør af targus tasker
i DK, så mon ikke de kan henvise til en forhandler.

Venlig hilsen

Per Sortkær Christensen

Fra : Per S. Christensen

Dato : 15-02-03 00:43

On Fri, 14 Feb 2003 20:29:11 +0100, Per S. Christensen
<sortkaer@yahoo.com> wrote:

>Rosenmeier er lige blevet udnænt som nye distributør af targus tasker
>i DK, så mon ikke de kan henvise til en forhandler.

Hvis der altså er tale om den samme producent ???
Venlig hilsen

Per Sortkær Christensen