Andet multimedie
bentjuul 3670
PSP eller Photoshop Elements 2.0
Fra : JSB

Dato : 28-02-03 14:56

Hej.

Med fare for at udløse en religionskrig, vil jeg gerne høre jeres bud på
ovenstående.
Hvis man skal ud og købe en licens (eller to) til et godt
billedbehandlingsprogram, og ikke vil investere i Photoshop 7.0, hvad kan I
så anbefale?
Jeg kender selv en smule til både Paint Shop Pro 7.04 og Photoshop Elements
2.0. Hvilket er bedst til mit formål, når det primært drejer sig om
oprettelse samt tilretning af billeder/grafik til web'en?

VH
Jesper

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 28-02-03 17:04

"JSB" <jsbp@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 2.0. Hvilket er bedst til mit formål, når det primært drejer sig om
> oprettelse samt tilretning af billeder/grafik til web'en?

Hejsa

Tror jeg ville vente et par måneder endnu og så investere i den nye psp
8 der pt ligger som beta udgave og kan henten hjem at lege med .. den er
godt nok bare god .. må tilstå jeg allerede har bestilt cden så jeg får
den når den kommer i handlelen i maj ..
hejhils fra Ami

Fra : Alice Nielsen

Dato : 01-03-03 09:21

"JSB" <jsbp@tiscali.dk> skrev

> [...]
> 2.0. Hvilket er bedst til mit formål, når det primært drejer sig om
> oprettelse samt tilretning af billeder/grafik til web'en?

Hej Jesper

Jeg kan anbefale dig at hente beta versionen af den nye PSP 8,0
http://www.jasc.com/
Jeg er ret sikker på det bliver årets program

VH.
Alice / Tester af PSP8 for Jasc i USA
www.pspskole.dk

Jeg har desuden oprettet en gruppe/forum som omhandler programmets brug og
funktioner.

http://www.groupcare.dk/da/group.asp?groupid=357185