Andet multimedie
bentjuul 3670
Vor datter er IKKE død!
Fra : Jytte og Erling

Dato : 27-02-03 13:31

Vi er dybt chokerede over i dag at læse at vor datter Mette lyves død
i avisen og Internet !

Vi vil gerne på det voldsomste dementere denne afskylige løgn som vi
ikke forstår, nogle kan få sig selv til skrive, om vor datter der
aldrig har gjort nogen noget ondt.

Vi kan heldigvis fortælle at Mette har det meget meget bedre end for
en månede siden, og regner med at hun kan vågne nårsomhelst.

Med venlige hilsener
Jytte og Erling Frederiksen
Allégade 14, 4. th 6100 Haderslev

Fra : [9500]Per Larsen

Dato : 27-02-03 13:34

Stop nu det pis!!!

Fra : Kjell I. Johnsen

Dato : 27-02-03 13:32

> [...]
>
> Vi kan heldigvis fortælle at Mette har det meget meget bedre end for
> en månede siden, og regner med at hun kan vågne nårsomhelst.

Er dette den pigen man i denne gruppen har harselert om? I så fall er det
afskyelig

Kjellemann

Fra : 3000 Peter Perlsø

Dato : 27-02-03 18:35

Kjell I. Johnsen <kjell.i.johnsen@broadpark.no> wrote:

> Er dette den pigen man i denne gruppen har harselert om? I så fall er det
> afskyelig
>
> Kjellemann

Det er JUNKMAil som Søren Modefund sender ud. Ignorer det.

--
cordial regards, the prime minister of Peterburg:
http://www.nationstates.net/ +45 5192 3981

Fra : RE_FrEaK^

Dato : 27-02-03 15:24

OG??

Vi er sq da ligeglade om jeres datter er død eller ej.
Hvis du ikke vil købe eller sælge computerhardware SÅ BLIV VÆK!!!

/Anders

Fra : erik smedegaard

Dato : 27-02-03 17:34

bare for en ordens skyld.......
der findes ingen med det navn og den adresse i haderslev..
så det er vel det man kalder en hoax ?=?

Fra : Espen Wold

Dato : 27-02-03 19:11

NÅ må nå jammen JEG spørre: Hva har alt dette med film å gjøre?
Er det en forbindelse her som ikke jeg vet om?

Espen

Fra : DJ Magnicat

Dato : 27-02-03 19:57

"Espen Wold" <espenwo@frisurf.no> wrote in message
> NÅ må nå jammen JEG spørre: Hva har alt dette med film å gjøre?
> Er det en forbindelse her som ikke jeg vet om?
>
> Espen

dansker sjerp dere!

Fra : Andreas Falck

Dato : 27-02-03 20:22

DJ Magnicat <magnicat@hotmail.comNOSPAM> skrev:

> dansker sjerp dere!

Ja oga fjerne venligst Xpostningen til totalt uvedkommende grupper! -
På forhånd mange tak!

FUT dk.admin.netikette

http://sdanet.dk/ + http://syndflod.dk/
*** *Alle med debatforum* ***

Fra : Kenneth Flatau

Dato : 01-03-03 10:58

JA NEMLIG METTE

Fra : Geir Eivind Mork

Dato : 05-03-03 19:14

In article <e2fa19f8.0302270431.fa777c5@posting.google.com>,
jytte_og_erling@hotmail.com says...
> Vi vil gerne på det voldsomste dementere denne afskylige løgn som vi
> ikke forstår, nogle kan få sig selv til skrive, om vor datter der
> aldrig har gjort nogen noget ondt.

Jeg er helt sikker på at dere ikke har gitt henne lov til å dø. Unger er
jo virkelig på tide når man er 17, men å dø. nei det blir å ta alt for
tidlig.

> Jytte og Erling Frederiksen
> Allégade 14, 4. th 6100 Haderslev

Mangler telefonnummer, personnummer, visa-kort nr og utløpsdato.
--
Geir Eivind Mork - Bodø - Norway

Aragorn: There was an army bred for a single purpose, to destroy the
world of man.