Andet multimedie
bentjuul 3670
kamera i psp7.4
Fra : Ricko.

Dato : 24-02-03 07:17

Hej, jeg har prøvet at få mit Sony Dsc-p5 kamera til at virke i psp 7.4 men
det kan ikke finde det , er det kun Kodak kameraer der virker i det for der
står jo ikke andet en dem på listen når man prøver at få psp til at finde
det , jeg har prøvet dem alle men den vil ikke finde noget kamera , under
hjælp står der at man under instal kan vælge at instalere digitale kamera
men det kan jeg da ikke se nogen steder , er der en der kan hjælpe med dette
..

--
Ricko.

Fra : emj

Dato : 24-02-03 08:03

On Mon, 24 Feb 2003 07:17:20 +0100, "Ricko." <dus@bluemail.dk> wrote:

> under
>hjælp står der at man under instal kan vælge at instalere digitale kamera
>men det kan jeg da ikke se nogen steder

Det ligger på din CD under "utilities" eller kan hentes på
http://www.jasc.com/intldl.asp?

Jeg ved ikke, om dit camera er med i pakken, men du kan prøve at
installlere.
Hilsen emj

Fra : Ricko.

Dato : 24-02-03 08:34

hej jeg lagde pakken ind og trykkede på access camera men den fandt
ingenting

Fra : emj

Dato : 24-02-03 08:45

On Mon, 24 Feb 2003 08:33:59 +0100, "Ricko." <dus@bluemail.dk> wrote:

>hej jeg lagde pakken ind og trykkede på access camera men den fandt
>ingenting

Det var da også en underlig måde at installere et program på.
Du skal klikke på *.exe-filen, så kommer der sikkert en liste over
diverse digier og så vælger du fra listen, hvad du vil have
installeret.
Hilsen emj

Fra : Ricko.

Dato : 24-02-03 08:48

jeg trykkede på exe filen og installerede dem alle i håb om at der måske var
en imellem der virkede til sony men nej

Fra : emj

Dato : 24-02-03 09:02

On Mon, 24 Feb 2003 08:47:52 +0100, "Ricko." <dus@bluemail.dk> wrote:

>jeg trykkede på exe filen og installerede dem alle i håb om at der måske var
>en imellem der virkede til sony men nej

OK, så er dit sony sikkert for ny en model til at være med i pakken.
Det bedste er også at hente sine billeder direkte via USBporten i
stedet for at gøre det gennem et billedbehandlingsprogram.
Hilsen emj

Fra : Ricko.

Dato : 24-02-03 09:10

Det har du helt ret i det var også kun for at prøve det , men du skal have
tak for hjælpen

Fra : emj

Dato : 24-02-03 10:52

On Mon, 24 Feb 2003 09:09:39 +0100, "Ricko." <dus@bluemail.dk> wrote:

>Det har du helt ret i det var også kun for at prøve det , men du skal have
>tak for hjælpen

Jeg kan ikke lade være med at foreslå dig at hente betaversionen af
PSP 8.0. www.jasc.com
Den har et hav af nye gode faciliteter, som enhver PSP-elsker vil
hilse velkommen.
Hilsen emj

Fra : Ricko.

Dato : 24-02-03 11:38

Den vil jeg købe , tak for rådet , jeg troede ikke den kom endnu, tak

Fra : emj

Dato : 24-02-03 11:51

On Mon, 24 Feb 2003 11:37:33 +0100, "Ricko." <dus@bluemail.dk> wrote:

>Den vil jeg købe , tak for rådet , jeg troede ikke den kom endnu, tak

Foreløbig er det jo en betaudgave og kan gratis downloades på
www.jasc.com
Hilsen emj

Fra : Ricko.

Dato : 24-02-03 12:29

jeg mente også til april når den kommer i full