Andet multimedie
bentjuul 3670
Font hjælp
Fra : RoJo

Dato : 22-02-03 18:13

Hej
Jeg har ledt og ledt, men kan ikke finde en font, som har et "E" med runde
ender.
Det skal være lidt a la "arial" blandet med "comic sans". Helt lige, men
afrundet i "spidserne"

Er der nogle, der lige kan komme på sådan en ???

Mvh
RoJo

Fra : JMo.

Dato : 22-02-03 18:16

"RoJo" <rjonassen@hotmail.com> wrote in

> Det skal være lidt a la "arial" blandet med "comic sans". Helt lige,
> men afrundet i "spidserne"

Kan det være VAG Rounded du tænker på??

http://www.identifont.com/show?XD

Fra : Studio Smalbro

Dato : 22-02-03 19:02

Kan også være:
http://www.myfonts.com/fonts/itc/frankfurter/

Den er så "pølset" som det nu kan lade sig gøre.

Kh
Bjørn

Fra : RoJo

Dato : 22-02-03 19:12

"Studio Smalbro" <studio@smalbro.dk> skrev i en meddelelse
> Kan også være:
> http://www.myfonts.com/fonts/itc/frankfurter/
>
> Den er så "pølset" som det nu kan lade sig gøre.

Lidt en blanding mellem de 2.

et større mellemrum mellem "takkerne" på e'et, men stadig tykke "takker"