Andet multimedie
bentjuul 3670
Hvordan gør jeg lige
Fra : monty

Dato : 01-02-03 15:24

Jeg har lavet et "logo" af en masse billeder. Jeg bruger Adobe photoshop
Elements. Når jeg så laver et ellipseformet indhug og sætter de billeder ind
i en ny fil og gemmer dem, så når jeg vil indsætte dem i hjørnet af min
webside så kommer billedet fint med men da billedet jo er firkantet så
følger der også en hvid krans med.

Er det ikke noget med at man kan lave billedet gennemsigtigt så det kun er
selve photomergen der kommer med og ikke den hvide rande ude omkring? Og
hvordan skal det lige gøres?

Dennis

Fra : monty

Dato : 01-02-03 15:35

"monty" <monty@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> selve photomergen der kommer med og ikke den hvide rande ude omkring? Og

Har selv fundet ud af det. Når jeg åbner den nye fil skulle den sættes som
transparent.
Beklager
Dennis