Små billeder "der bliver store ved klik"
Fra : Klostervej

Dato : 11-03-03 22:25

Hej!
Hvordan er det lige man laver det som man ser mange steder på nettet, hvor
man kan klikke på et billede, og så ser man det i stor størrelse? Er det
nemt at lave i Outlook 2000?
Mvh og på forhånd tak for hjælpen
Dorthe

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 11-03-03 22:34

Det kan laves i FrontPage - næppe i Outlook!
i FP 2002: højreklik på det aktuelle billede - klik på "opret miniature
automatisk" -gem det.
--
ahw

Fra : Klostervej

Dato : 12-03-03 08:46

> Det kan laves i FrontPage - næppe i Outlook!
> i FP 2002: højreklik på det aktuelle billede - klik på "opret miniature
> automatisk" -gem det.
> --
Det var selvfølgelig FP jeg mente - jeg tænkte vist lige på noget andet,
da jeg skrev det.
Men mange tak for svaret.
Lige for at få det pindet helt ud: Nu hvor jeg har oprettet min hjemmeside
med en masse billeder, kan jeg så bare højreklikke på de allerede indsatte
billeder og gøre som du skriver? (jeg afprøver med det samme)
Mvh
Dorthe

Fra : Klostervej

Dato : 12-03-03 08:50

> Det kan laves i FrontPage - næppe i Outlook!
> i FP 2002: højreklik på det aktuelle billede - klik på "opret miniature
> automatisk" -gem det.

Nå, det virker ikke lige - jeg skulle måske også lige nævne, at jeg bruger
FP 2000. Der er ikke den mulighed, når jeg højreklikker.
Mvh
Dorthe

Fra : Klostervej

Dato : 12-03-03 09:06

> Nå, det virker ikke lige - jeg skulle måske også lige nævne, at jeg bruger
> FP 2000. Der er ikke den mulighed, når jeg højreklikker.
> Mvh
> Dorthe

Jeg fandt en genvej og har brugt den. Det virker vist. Tak

Fra : hcma

Dato : 12-03-03 11:59

> [...]
> man kan klikke på et billede, og så ser man det i stor størrelse? Er det

I Frontpage 2000 kan du gøre som følger:
Indsæt dit billede, marker det og gå ned i værktøjslinien i bunden og tryk
på den 3. knap fra venstre (lige ved siden af A)
m v h
HC