Thailand i Juli
Fra : Jørn Haulund

Dato : 10-03-03 18:24

Hej

Er der nogen der har gode ideer til hvor man kan finde billige flybilletter
til Thailand i Juli?

Jeg har prøvet travelmarket.dk og lignende sider, men det ser umiddelbart
temmelig dyrt ud. Jeg er så i tvivl om det kan betale sig at vente og se om
der kommer kampagner, men tvivler faktisk.

Jørn

Fra : John Andersen

Dato : 11-03-03 10:03

Hej Jørn,

Mig bekendt er det midt i regntiden og derfor "lavsæson"
så der er nok ikke det helt store ryk derud på den årstid.
Højsæsonen ligger vist fra nov.-dec. til marts-april

Med venlig hilsen / best regards
John Andersen

Fra : Morten Seeberg

Dato : 11-03-03 16:43

> Mig bekendt er det midt i regntiden og derfor "lavsæson"
> så der er nok ikke det helt store ryk derud på den årstid.
> Højsæsonen ligger vist fra nov.-dec. til marts-april

Så er der måske slet ikke til at være?

Vi regner nemlig med at ende der engang i starten af august...

Fra : Steen Johansen

Dato : 12-03-03 04:50

http://www.tat.or.th/stat/index.html
MvH Steen

Fra : Manse

Dato : 11-03-03 17:42

hejsa

Jo det er en dejlig tid at være derude på,man kan sidde inde det øjeblik
det regner,som regel en times tid.
Og du skal kigge på nettet efter gode priser,men ellers china
air,aeroflot,british airways,austrian air
så får du billigste billetter.men så skal man også mellemlande,og jeg flyver
selv med thai air så flyver vi direkte,og kan sidde og sove imens,og kommer
frem frisk til en god varm dag.
God tur
niels

Fra : Manse

Dato : 11-03-03 17:43

hej igen
Prøv at kigge efter billetter i sverige der kan man finde gode billige
billetter
-

Fra : Blomster Værkstedet

Dato : 11-03-03 22:13

Hej Jørn

Hvad med at prøve et rejsecenter, vi skal afsted i morgen og fik et par
billetter til ca. 5200kr. + lufthavnsskat gennem holstebro rejse center.

Mvh Jimmi

Fra : Peter Holm

Dato : 20-03-03 18:21

"Jørn Haulund" <haulund@mailme.dk> wrote in message
> [...]
om
> der kommer kampagner, men tvivler faktisk.

Juli og August er på ingen måde lavsæson. Skal du have billige biletter -
under kr. 5000, så er det før juli eller efter lidt inde i september og
indtil 5-10 dec.

Peter

Fra : Erik Dam

Dato : 16-04-03 02:16

Det er ikke lavsæson i juli i Thailand , Flypriserne stiger fra 12/6 og
mange hoteller har tillæg fra 1/7 til 31/8 det skyldes mange gæster fra
tyskland england og sydeuropa -men den virkelige højsæson er julen -
januar - februar - hvor julen er den dyreste .
Skal man billigt til Thailand skal set være her sidst i april og maj måned -
15 dage Phuket - Hua Hin - Jomtien for 5898 inkl. hotel . Se TV 2 tekst TV
side 531 - DET KAN DA IKKE GØRES BILLIGERE - med Thai AIRWAYS og SAS.

Fra : Jesper

Dato : 17-04-03 13:36

"Erik Dam" <smidt@schmirdt.dk> skrev i en meddelelse

I øvrigt nogen der ved hvor på nettet man kan finde et kort over Thailand ?

På forhånd tak...

Fra : Peter Loumann

Dato : 17-04-03 14:07

On Thu, 17 Apr 2003 14:36:17 +0200, "Jesper" <no@mail.dk> wrote:

>I øvrigt nogen der ved hvor på nettet man kan finde et kort over Thailand ?

http://www.maps.com/cgi-bin/search/hyperseek.cgi?search=CAT&Category=Asia%3AThailand&Qualifier=

http://www.maps.com/cgi-bin/search/hyperseek.cgi?search=CAT&Category=Asia%3AThailandP&Qualifier=

Men de er ikke voldsomt detaljerede.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Leif

Dato : 17-04-03 19:47

http://www.thailandmaps.net/

Dette er nok noget af det mest detaljerede som findes on-line.
Men som alle de andre kort jeg har set er der nogle små fejl vedr. vejes
placering, men dog ikke voldsomt.

leif Siripot

www.danfarm.com