Uploadprogrammer
Fra : KS

Dato : 10-03-03 15:11

hej.

Er der nogen som kender nogle uploadprogrammer så folk for mulighed for at
uploade billeder direkte på min hjemmeside?

Vh

Kurt Sørensen

Fra : Ulrik Friis

Dato : 11-03-03 13:42

"KS" <kcs@hlaug.dk> skrev i en meddelelse
> hej.
>
> Er der nogen som kender nogle uploadprogrammer så folk for mulighed for at
> uploade billeder direkte på min hjemmeside?

Det er en funktion du skal bygge ind i dit website. Med FP2002 og en
webserver der understøtter FP2002 server extensions kan det lade sig gøre.
Tjek hjælpesiderne.

Jeg vil dog fraråde det, da "folk" i al almindelighed ikke har forberedt
deres billeder til at blive vist på et website. Billeder på et website bør
være optimerede i størrelse og opløsning, så "folk" også har en mulighed for
at se dem. Hvis en godhjertet men uvidende sjæl vil berige din billedsamling
med et glimrende hølopløseligt billede fra det spritnye digitalkamera på 1,5
Mb, så får ingen glæde af det.

mvh

Ulrik