Åbning af side m.v.
Fra : Morten Phillipsen

Dato : 10-03-03 14:03

Hej

efter opdatering kan jeg ikke - efter login - oprette ny side eller for den
sags skyld et nyt web... jeg kan godt logge ind på webbet og åbne siden i
teksteditor - men ikke i frontpage editoren

nogen der ved hvad der er gået galt ??

Fra : Morten Phillipsen

Dato : 10-03-03 15:04

Hvad f#!"*"! sker der ...... kan hverken importere, åbne ny side eller andet
....er hvis på tide at skifte editor !!!!

Skod program ...

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 10-03-03 16:39

FP er et glimrende program - men din udbyder understøtter ikke FP ext.,
derfor er du henvist til diverse ftp-programmer -og problemerne kan meget
vel ligge her eller på din udbyders server.

Opkald eller nedtagning af filer fra en fremmed server er ikke altid
problemfrit - men det vil næppe ændre sig ved at du skifter editor.

I stedet burde du lære at betjene din editor bedre, og så skifte udbyder til
en,d er understøtter FP-extensions. Og bemærk venligst, at der også findes
udbydere, der tilbyder FP-extensions, men som ikke har styr på, hvad de
gør -jf. f.eks. Tiscali.

--
ahw

Fra : Morten Phillipsen

Dato : 10-03-03 23:17

"Arne H. Wilstrup" <ahw@ahw.dk> wrote in message
> FP er et glimrende program - men din udbyder understøtter ikke FP ext.,<

Jo de gør

> derfor er du henvist til diverse ftp-programmer -og problemerne kan meget
vel ligge her eller på din udbyders server.>

enig ...men det er FTP delen i FP !!

> Opkald eller nedtagning af filer fra en fremmed server er ikke altid
problemfrit - men det vil næppe ændre sig ved at du skifter editor.>

der er ikke tale om nedtagning men derimod editering online på serveren

> I stedet burde du lære at betjene din editor bedre<

Tak jeg kan udemærket betjene FP - har benyttet denne de sidste 5 år - men
denne fejl har jeg ikke stødt på før

>Og bemærk venligst, at der også findes udbydere, der tilbyder
FP-extensions, men som ikke har styr på, hvad de gør -jf. f.eks. Tiscali.>

det er IKKE Tiscali ....

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 10-03-03 16:37

Hvilken teksteditor? Get-2-net understøtter ikke FP serverextensions -
derfor er du henvist til en ftp-program-overførsel, der let kan gå galt.

Fra : Morten Phillipsen

Dato : 10-03-03 23:17

> Hvilken teksteditor? Get-2-net understøtter ikke FP serverextensions -
> derfor er du henvist til en ftp-program-overførsel, der let kan gå galt.<<

hvor får du get2net fra ??

Fra : Morten Phillipsen

Dato : 10-03-03 23:20

Det er iøvrigt notepad - der kaldes indefra FP via "åben med"

her får jeg lov (den hentes ned fra serveren) og uploades igen derefter -
akkurat lige som FP henter det ned i temp ... og uploader det efter
editering.... sidstnævnte er det der ikke virker ....

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 11-03-03 20:47

Jeg mente at læse, at du skrev far Get-2-net - din nyhedsserver ser ud til
at være fra Get2net - derfor!