Hundebog ?
Fra : ib lund

Dato : 05-03-03 17:26

Hej jeg skal købe en bog til en førstegangs hundeejer der lige har købt en
hvalp.

Nogle anbefalinger ?, tænkte på en fra politikens forlag, men hvilken ?

Hundehåndbogen
Politikens Hundebog
Politikens bog om den Sunde Hund

mvh

ib lund

Fra : Benny Mortensen

Dato : 05-03-03 18:11

"ib lund" <doh@yadayada.do> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvalp.
>
> Nogle anbefalinger ?, tænkte på en fra politikens forlag, men hvilken ?

Hej Ib

Ja hvis du ikke lige kender til, at han har specielle ønsker og trækker i en
bestemt retning, men har behov for, skal vi sige den basale grundviden, så
er hundebogen en udmærket investering. Den giver gode ideer, og også et par
løsninger på de mest almindelige problemer. Sådan alt i alt en god
begynderbog.

M.V.H.....Benny..

Fra : Søs D. Jensen

Dato : 05-03-03 19:28

Jeg ville heller give vedkommende Irene Jarnveds bog Fra hvalp til hund. Den
er skrevet il 1. gangshundeejeren.

KH
Søs

Fra : ~ Susanne ~

Dato : 05-03-03 19:40

Hej Ib

Tillykke med din lille vuffi. Hvilken race er det?

Vedr. gode bøger til en førstegangsejer, kan jeg varmt anbefale dig
"Helhjertet hundetræning" af Irene H. Jarnved.
Den er ikke særlig tyk, men kommer alligvel rundt om de vigtigste emner på
en god og grundig facon.

Politikens Hundebog kan jeg også anbefale, men måske mere som opslagsbog.

Med venlig hilsen
Susanne

Fra : Pwh

Dato : 05-03-03 19:51

"ib lund" <doh@yadayada.do> skrev i en meddelelse>
> Nogle anbefalinger ?, tænkte på en fra politikens forlag, men hvilken ?

> [...]

Personligt har jeg meget glæde af Politikens Hundebog
og diverse bøger af Roger Abrantes.

Mvh Jens

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 06-03-03 10:00

"ib lund" <doh@yadayada.do> wrote in message
> Hej jeg skal købe en bog til en førstegangs hundeejer der lige har købt en
> hvalp.
>
> Nogle anbefalinger ?, tænkte på en fra politikens forlag, men hvilken ?

Helhjertet hunde træning Forfatter: Irene H. Jarnvad
Hunden - ulven ved din side (1994) Forfatter: Roger Abrantes Sprog: Dansk
Isbn 8721001197 (Borgens forlag)
FRA HVALP TIL HUND Irene H. Jarnved
bøger om racen (hvilken race er det ?)

--
mvh/rg. From The Sum of all Fears:
Christian [In a Nuclear Arms depot in Russia, during an inspection]