Aktivere produktet
Fra : Erik Formoe

Dato : 05-03-03 14:24

Vet ikke helt om dette er riktig sted å spørre om dette, men forsøker.
Jeg har kjøpt oppgradering til fp 2002 og installert det. Helt ok

Jeg er ute og reiser en del og kunne tenke meg å jobbe litt med fp på
min bærbare maskin. Når jeg har installert programmet får jeg beskjed om
å aktivere produktet. Jeg har ikke internett på denne maskinen. Derfor
må man ringe opp og si en masse koder for så å få en ny kode som låser
opp fp slik at det kan brukes mer enn 50 ganger. Etter å ha lest inn
kodene får jeg beskjed om at de ikke er gyldige.
Jeg skjønner at dette er gjort for å hindre ulovlig kopiering.
Hva må jeg gjøre for at jeg kan kjøre fp på den bærbare?
Må jeg låse koden på den andre maskinen, eller må jeg kjøpe en lisens
til? Det siste kommer jeg ikke til å gjøre. Da slutter jeg heller å
bruke fp.
Må si at dette er fryktelig tungvint og virker ikke helt logisk på meg
Noen som vet?

vh
erik formoe