Tandlæge roskilde
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 04-03-03 19:31

jeg står i den situation at jeg skal have fundet mig en ny tandlæge.....
jeg bor i roskilde, men er ikke bleg for at rejse en smule efter den rette
tandlæge ;)

mit problem er at jeg er HUNDEANGST for tandlæger..... jeg hader det som
pesten..... derfor vil jeg høre herinde om der er nogen der har gode
erfaringer med tandlæger i roskilde området, gerne en der er erfaren med
tandlægeskræk og som er god til at håndtere det......??
og naturligvis også er dygtig til sit job..........

gerne førstehåndserfaringer ;) men absolut ikke noget krav ;)
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Carsten Riis

Dato : 19-04-03 19:15

Sabina Hertzum wrote:

> [...]
> tandlægeskræk og som er god til at håndtere det......??
> og naturligvis også er dygtig til sit job..........

Desværre kender jeg ikke nogen i Roskilde, men måske skulle man tage et
smut til Hellerup, hvis nedenstående stadig er aktuel:

http://www.ofnet.dk/nyhedsbrev/OT_03_1999.doc
---------
Nogle foretrækker kaffe, men ikke Jens Bjerregaard. En øl har
beroligende effekt, og så er frisk øl-ånde bedre end kaffe-ånde...
Tandlæge Jens Bjerregaard, som har sin klinik i Hellerup hædredes den
19. maj med Årets Ølpris, fordi han i ti år har haft et fadølsanlæg
stående i sit venteværelse i stedet for en kaffemaskine. Patienterne
bliver beroliget at et glas øl, siger Jens Bjerregaard. Prisen er
stiftet af Danske Ølskribenters Laug.
---------

Oplysningen stammer fra 1999 og det er jo lang tid siden, men en
prisværdig ide IMHO.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk