Bio cla 80...
Fra : Britta Madsen

Dato : 04-03-03 09:21

Hejsa i Gruppen!
Jeg har læst så meget om ovenstående "slankeprodukt", virker det så godt
som de siger og er det bare vidundermidlet for os overvægtige(som hjælp)?
Det sidste jeg har læst var om en dame der var gået fra str. 54 til 48 og
havde tabt mange cm forskellige steder på kroppen på ca. 2 mdr.....det
lyder da næsten som en drøm eller passer det?
Kunne godt tænke mig at høre hvis der er nogle af jer her i gruppen der har
erfaringer om midlet, både gode og dårlige, så jeg ved om det er vær at
prøve og bruge penge på!
På forhånd tak for hjælpen...
M.v.h
Britta

Fra : Morten Boysen

Dato : 04-03-03 10:15

"Britta Madsen" <britta_breinberg_madsen@privat.dk> skrev i en
meddelelse news:3e64660c$0$42655$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
der har
> erfaringer om midlet, både gode og dårlige, så jeg ved om det er vær

Du kan læse en kritik af produktet her:

<http://www.motion-online.dk/cla.shtml>

--
Morten Boysen

Fra : Lars Funck

Dato : 04-03-03 11:46

> [...]
> havde tabt mange cm forskellige steder på kroppen på ca. 2 mdr.....det
> lyder da næsten som en drøm eller passer det?

Jeg plejer at bruge den tommelfingerregel, at hvis det lyder for godt til at
være sandt, så er det sikkert ikke sandt :)

Jeg kender dog ikke det pågældende produkt, men er meget tvivlende overfor
disse vidundermidler.

MVH

Lars

Fra : Kim Grandjean

Dato : 05-03-03 00:08

"Britta Madsen" <britta_breinberg_madsen@privat.dk> wrote

> [...]
> erfaringer om midlet, både gode og dårlige, så jeg ved om det er vær at

Jeg har selv taget det over nogle måneder, dengang det var nyt og spændende (og
research'en så lovende ud). Det samme har flere af mine venner. Jeg er ikke
stødt på nogen som har fået noget som helst ud af det. Og reklamernes
lovprisninger i hvert fald helt hen i vejret.

Venligst
Kim