Manglende smagssans
Fra : Zodiax

Dato : 03-03-03 22:59

Jeg fik fjernet mandler i starten af februar måned, og nu hvor jeg er
begyndt at spise normalt igen har jeg opdaget at min smagssans ikke er hvad
den var før. Jeg føler ikke rigtig nogen glæde ved at spise mere, da maden
ikke rigtig smager af noget særligt. Jeg kan godt skelne mellem sødt, salt,
surt og bittert men alligevel er det som om der mangler noget. Det er ret
svært at forklare, men jeg håber det bare er en bivirkning ved operationen
der fosvinder igen. Har nogen oplevet det samme?

--
Zodiax