Statistik?
Fra : Emil Jensen

Dato : 01-03-03 00:46

Hej NG

Frontpage2000's besøgstæller kan jeg ikke få til at virke, og den ser ikke
avanceret ud.

Så jeg søger en pålidelig, usynlig og gratis statistik/besøgstæller til at
sætte på min hjemmeside. Har I nogle anbefalinger?

Mvh

Emil

P.S. Beklager hvis jeg har postet i en forkert NG (forslag til en
bedre/korrekt NG modtages!)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-03-03 01:08

"Emil Jensen" <lime@jensen73.dk> skrev :

>Frontpage2000's besøgstæller kan jeg ikke få til at virke, og den ser ikke
>avanceret ud.

Virker kun hvis du har FP Extensions og den laver ikke andet end
at tælle opefter, hver gang side reloader, så hvis den samme
besøgende går frem og tilbage på dine, så vil den tælle et nyt
besøg hver gang.

http://www.zipstat.dk

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 01-03-03 13:41

virker kun med FrontPage extensions installeret på serveren
--
ahw

Fra : Emil Jensen

Dato : 01-03-03 16:21

> virker kun med FrontPage extensions installeret på serveren

Jeg har FrontPage extensions på serveren.

Men jeg har valgt zipstat.dk som Knud foreslog...

Nu skal jeg bare have reklameret for hjemmesiden og tiltrukket interesserede
indenfor målgruppen.

Mvh

Emil
www.danskdovefodbold.dk