Leveringssituation Radeon-kort
Fra : Nikolaj Borg

Dato : 28-02-03 14:00

Er der andre end mig, som er sindssygt frustrede over leveringssituationen
mht. Radeon-kort? Jeg bestilte et 9500 PRO kort for en måned siden ved to
forskellige forretninger, og må stadig nøjes med mit gamle 2MX-kort.
Forleden blev jeg så træt af at vente og bestilte et 9100-kort hos PCfocus.
Dumt træk. Levering stod til 3-4 dage, men nu har de rykket det til 14+ dage
som alle andre kort. Jeg skulle have cyklet ud i SHG og købt et, da de havde
dem. Men nu er de også i restordre der.

Alle kort står til levering (hos SHG) til d. 13. marts, men jeg vil vædde
med, at det bliver udskud igen.

Er der andre i samme situation? Og kan man gøre noget som helst ved det? Jeg
har luret på, om man skulle bestille et kort i Tyskland, men så ryger der jo
en del fragt på.

/Nikolaj

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 28-02-03 14:18

"Nikolaj Borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> wrote in message

> Er der andre end mig, som er sindssygt frustrede over leveringssituationen
> mht. Radeon-kort?

Ja - det er en irriterende situation. For en gangs skyld er jeg klar til at
hoste op med pengene med det samme, og så er der ingen varer

Tror desværre ikke, at der er noget at hente i udlandet. Synes også hylderne
er tomme de par steder jeg har kigget.

Det ender jo med, at der når at komme et nyt kort som skal indgå i
overvejelserne.

Mads Holmer-Jensen

Fra : Dalholm

Dato : 28-02-03 16:03

"Mads Holmer-Jensen" <m.holmer-jensen@fjernstofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3e5f6188$0$25852$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> [...]
at
> hoste op med pengene med det samme, og så er der ingen varer

Prøv her:

www.holm-data.dk

Mvh

Dalholm.

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 28-02-03 16:08

"Dalholm" <Dalholm@hotmail.com> wrote in message

> Prøv her:
>
> www.holm-data.dk

Der er ingen 9500 Pro kort desværre.

Mads Holmer-Jensen

Fra : Henrik Lyck

Dato : 28-02-03 21:49

Jeg var også ved at gå op i limningen af at vente +1måned udskudt ca 6
gange, så bestilte jeg et 9700 NP hos BJ trading istedet og var så heldig at
få et af de to sidste, det kostede lige lidt ekstra og er faktisk lidt
overkill til mit system, men det kører squ godt.
Og jeg har fået ro i sjælen.

PS. havde et Geforce 256 sdr

MVH

Henrik L

Fra : Jesper Sloth

Dato : 28-02-03 22:34

"Henrik Lyck" <henrikl@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> få et af de to sidste, det kostede lige lidt ekstra og er faktisk lidt

Hej

Har oplevet det samme, måtte ud og investerer i et 9700 PRO det kostede men
hold da kæft det virker.

P4 2.533@ 2,85
MSI PE845 fir2
1024 MB samsung 2700 DDR ram
2 x Maxtor 120 GB HD
Pioner DVR-A05
Powercolor 9700 PRO
Thermaltake 5000 Xaser II
Samsung 19" ???
+ Diverse af alt muligt

Det har ikke på noget tidspunkt bare givet en antydning af lidt pusten i
opløsningen 1200x1600 i alle spil

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 01-03-03 16:11

"Jesper Sloth" <jesper.sloth@mail1.snydt.stofanet.dk> wrote in message

> [...]
> at
>
> Hej
>
> Har oplevet det samme, måtte ud og investerer i et 9700 PRO det kostede

Ok, men den mulighed er der jo så ikke mere. Kan I ikke i mellemtiden komme
med et par kommentarer til 2D kvaliteten? Er der f.eks. synlig forskel ved
at gå fra et GF2 til Radeon 9500/9700?

Mads Holmer-Jensen