Ældre Asus V3400 Riva TNT 16Mb - Video Cap~
Fra : [ B@CHFiRE ]

Dato : 28-02-03 12:23

Hejsa alle folk,

Ovenstående grafikkort er at finde i denne PC. Der er video in, og kortet
har mulighed for at optage video/grabbe billeder fra en video kilde. Men vi
synes selv vi har ledt overalt på nettet, for at finde noget der virker til
dette, under Windows XP, men kan intet ordentligt finde. Problemet ligger
vist i driverne. Er det ikke sådan at de vitale Video Capture dele, skal
ligge i driverne, og så skal man have et program der kan gøre brug af det?
Sådan har vi fattet det. Men er der nogen der kan hjælpe med hvilke
drivere/programmer der kan bruges under Windows XP??

Kortet er som sagt et Asus V3400 Riva TNT 16Mb.

--
Med venlig hilsen / Best Regards
Brian J. N. - [ New-York@City.dk ]

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 28-02-03 13:00

[ B@CHFiRE ] wrote:
> Problemet ligger vist i driverne.

Det eneste jeg kan finde til dette grafikkort og Windows
XP fra ASUS af er følgende Vgart driver:
http://www.asus.com/support/download/item.aspx?ModelName=AGP-V3400%20Series
- Men det er vist langt fra de rigtige, prøv med en fra
Nvidia:
http://www.nvidia.com/view.asp?IO=winxp-2k_41.09

> Er det ikke sådan at de vitale Video Capture dele,
> skal ligge i driverne, og så skal man have et program
> der kan gøre brug af det?

Jo, det vil jeg mene, men jeg ved det ikke.

> Sådan har vi fattet det. Men er der nogen der kan hjælpe
> med hvilke drivere/programmer der kan bruges under
> Windows XP?

Jeg vil gætte på der allerede ligger et program der kan
dette i Windows XP, fx. Windows Movie Maker lader
til at kunne dette:
http://www.microsoft.com/windowsxp/home/using/howto/movies/starting.asp

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.