AGP vs. AGP pro sokkel
Fra : Jesper

Dato : 27-02-03 23:37

Hej Gruppe

Skulle samle en billig pc! (ikke til spil)

Bundkort: Soltek SL-75kav
Grafikkort: Vegas TNT2 M64 32MB AGP

Bundkortet har en AGP pro sokkel - var ikke opmærksom på denne forskel!

Hvilket kort skal jeg vælge til mit bundkort i samme prisklasse(300-500kr.)
og med en APG pro sokkel???
På forhånd tak

Jesper

Fra : Thomas Hansen

Dato : 28-02-03 00:09

On Thu, 27 Feb 2003 23:36:56 +0100, Jesper <jmrasmussen@image.dk> wrote:

> [...]
>
> Bundkortet har en AGP pro sokkel - var ikke opmærksom på denne forskel!
>
> Hvilket kort skal jeg vælge til mit bundkort i samme prisklasse(300-

Hej Du kan da stadig sætte et almindeligt AGP kort i et pro slot. Du skal
bare sørge for at det sidder rigtigt. De mobo's med agp-pro slots jeg har
set har en lille plast dims som sørger for at man ikke fejlmontere et
normalt agp kort. Så kan man fjerne dimsen hvis man har et agp-pro kort.

/Thomas

Fra : Jesper

Dato : 28-02-03 00:26

Hej

Det ser ud til du har ret - den sidder i soklen nu, men ligner ikke noget
der er lavet til at passe sammen!
Tak for hjælpen
Jesper

newsrk9zxbrk5vr97o@news.image.dk...

Fra : Søren Ladegaard

Dato : 01-03-03 08:54

> Det ser ud til du har ret - den sidder i soklen nu, men ligner ikke noget
> der er lavet til at passe sammen!
> Tak for hjælpen
> Jesper

De sidste ben i en AGP Pro sokkel bliver vist kun brugt som ekstra
strømforsyning.

--
Søren Ladegaard
s.ladegaard@pc.dk