Sort boks ved visning af film (tv-out)???
Fra : JKJ

Dato : 27-02-03 21:41

Jeg ved at dette spørgsmål har været oppe 1000 gange før (kan dog ikke finde
de rigtige tråde) men når jeg kører film via tv-out på mit Sapphire Radeon
kort, kan man ikke se filmen - alt er sort. Hvad gør jeg galt.

Fra : JKJ

Dato : 27-02-03 21:42

Vil lige tilføje at alt ellers virker. Der er farver og billedet er ellers
fint.

Fra : devilman

Dato : 28-02-03 23:01

prøv og se om der ikke er noget du kan stille (overlay) på grafikkortet
(egenskaber for skærm)

ses devilman..................
--------------------©--------------------------

Fra : Martin Andersen

Dato : 02-03-03 19:37

Sæt Tv'et som primære output enhed

Fra : JKJ

Dato : 03-03-03 20:43

Tak for jeres råd - jeg har fået det til at virke nu :)

Fra : Flare

Dato : 03-03-03 21:45

> Tak for jeres råd - jeg har fået det til at virke nu :)

Hvad gjorde du helt præcis for at få det til at virke?

Mvh
Anders

Fra : JKJ

Dato : 04-03-03 16:37

Inde i "advanced settings" vælger du "Displays". Er dit grafikkort sat til
Tv'et, skulle du gerne kunne vælge TV. Her er der 4 ikoner (en med cirkler,
firkanter, pil til højre, pil nedad). Her skal du klikke på "den med
cirkler" ved TVét - det sætter TVét til primary display. Din monitor bliver
nu sat til "sekundary display" (firkanterne bliver markeret). Du klikker
derefter på "Apply" og siger "yes" til at gemme instillingerne. Dine videoer
skulle nu gerne kunne ses på TV.

Som en bemærkning til TV-out på et ATI grafikkort er der kun et at sige:
Super kvalitet.