Pink floyd
Fra : Martin Ploug

Dato : 27-02-03 00:16

Hej NG

Selvom jeg ALDRIG har fået respons herinde
opretter jeg nu et spørgsmål igen.

Er her nogen der ved, om der findes et godt
officielt / uofficielt site om pink floyd ?

Jeg har søgt på google, men der kommer ikke rigtigt noget brugbart.

Jeg tænker specielt på tour dates, jeg kunne rigtig
godt tænke mig at opleve en koncert med dem.

på forhånd tak.

Hilsen Martin

Fra : Lars Rindsig

Dato : 27-02-03 00:24

Martin Ploug wrote:

> Selvom jeg ALDRIG har fået respons herinde

Hum? Spøjst..

Det officielle websted er http://www.pinkfloyd.co.uk/

> Jeg har søgt på google, men der kommer ikke rigtigt noget brugbart.

Der er da en masse - fx på
<http://directory.google.com/Top/Arts/Music/Bands_and_Artists/P/Pink_Floyd/?il=1>

Men emget af det koncenterer sig nok om deres hidtidige karriere.

http://www.pinkfloydfan.net skal ifølge beskrivelsen bl.a. have "latest
news", så jeg vil tro, det er et godt sted at begynde.

Lars

Fra : Jacob

Dato : 27-02-03 07:33

On Thu, 27 Feb 2003 00:15:59 +0100, "Martin Ploug"
<mploug@mail.tele.dk> wrote:
>Er her nogen der ved, om der findes et godt
>officielt / uofficielt site om pink floyd ?

Der er mange men nogle af de bedste er disse:
http://pinkfloyds.fika.org/
http://pinkfloydhyperbase.dk/

Og denne om Roger Waters:
http://www.rogerwatersonline.com/

>Jeg tænker specielt på tour dates, jeg kunne rigtig
>godt tænke mig at opleve en koncert med dem.

Det kan du kigge længe efter. Pink Floyd spiller ikke koncerter mere.
Du kan højest kommet til en Roger Waters eller David Gilmour koncert.

--
Jacob

http://liverare.tripod.com/

Fra : Kim Hermansen

Dato : 27-02-03 12:12

Hej Martin.

Eller denne.
http://www.brain-damage.co.uk/
Opdateres så snart der er nyt
fra Floyd/solo fronten...........

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 27-02-03 16:28

> Jeg tænker specielt på tour dates, jeg kunne rigtig
> godt tænke mig at opleve en koncert med dem.

Så er vi 2, men det bliver sgu svært. Så vidt jeg har forstået, eksistere
der ikke noget der hedder Pink Floyd mere. Dvs de er gået fra hinanden, og
jeg syntes ikke det lyder som om de kommer til at lave noget fælles igen.

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 27-02-03 16:55

Martin Sjøstrand skrev :

> [...]
> eksistere der ikke noget der hedder Pink Floyd mere. Dvs de er gået
> fra hinanden, og jeg syntes ikke det lyder som om de kommer til at

Ahh det er lidt negativt. Wright og Manson er med på Gilmoure's seneste DVD
som er optaget for et år siden eller sådant.

Men nogen Pink Floyd koncert bliver det nok ikke til.

Waters seneste DVD In the Flesh er dog et godt bud på en Pink Floyd koncert
nu da Gilmoure & Co ikke vil udsende de seneste koncerter på DVD.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Jacob

Dato : 27-02-03 18:05

On Thu, 27 Feb 2003 16:55:00 +0100, "Michael Lund Sørensen"
<hold.diskussionen.i.gruppen@tak.dk> wrote:

>Ahh det er lidt negativt. Wright og Manson er med på Gilmoure's seneste DVD
>som er optaget for et år siden eller sådant.
Mason er ikke med, men han optrådte med Waters på Glastonbury 2002, så
det gir to halve bands.

>Waters seneste DVD In the Flesh er dog et godt bud på en Pink Floyd koncert
>nu da Gilmoure & Co ikke vil udsende de seneste koncerter på DVD.

LIVE AT POMPEII er lige på trapperne på DVD:
http://www.rogerwatersonline.com/pompeii.html

Pulse og Delicate Sound Of Thunder skulle også være "in the works".
--
Jacob

http://liverare.tripod.com/

Fra : Jakob Madsen

Dato : 27-02-03 19:58

> Pulse og Delicate Sound Of Thunder skulle også være "in the works".

Pulse på DVD bliver _SÅ_ stort!

Jeg hørte et interview med Nick Mason på engelsk radio sidste år, hvor han
sagde, at Pulse med stor sandsynlighed udkommer i 2003, så det ser ud til at
blive et stort år for Pink Floyd fans

Udover de allerede nævnte kommer Dark Side of the Moon jo på SACD om kort
tid, og så skulle Roger være i gang med at remixe et 5.1 spor til The Wall
Live in Berlin.

/Jakob

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 27-02-03 22:53

Jacob skrev :

> [...]
> http://www.rogerwatersonline.com/pompeii.html
>
> Pulse og Delicate Sound Of Thunder skulle også være "in the works".

Amazon.com har gjort en del for at de skal udkomme, men og de kommer ved jeg
ikke. Men lad os håbe!

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : kautaq

Dato : 05-03-03 01:19

Jacob wrote:

> LIVE AT POMPEII er lige på trapperne på DVD:
> http://www.rogerwatersonline.com/pompeii.html

Holddakæftermand hvor jeg glæder mig, den har jeg ventet
på længe. Så skal det helt store udstyr stilles frem.

"I know where Syd Barret lives" - Television Personalities

--
Mike http://home2.inet.tele.dk/kautaq

Fra : Jakob Madsen

Dato : 27-02-03 19:51

Wright og Manson er med på Gilmoure's seneste DVD
> som er optaget for et år siden eller sådant.

Er du sikker på at Mason (jeg går ud fra det er ham du mener) er med? Jeg
mener da kun det er Wright!

> Waters seneste DVD In the Flesh er dog et godt bud på en Pink Floyd
koncert
> nu da Gilmoure & Co ikke vil udsende de seneste koncerter på DVD.

Helt sikkert, det er en rigtig fed koncert, både på DVD og live

/Jakob

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 27-02-03 22:51

Jakob Madsen skrev :
> Wright og Manson er med på Gilmoure's seneste DVD
>>

> Er du sikker på at Mason (jeg går ud fra det er ham du mener) er med?
> Jeg mener da kun det er Wright!

Du har ganske ret, sorry!

> Helt sikkert, det er en rigtig fed koncert, både på DVD og live

Jep! (Har kun set DVD'en)

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk